۹۴۷۱۴۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کارشکنی توییتر در انتشار پیام‌های توهین‌آمیز ترامپ

در حالی که شبکه اجتماعی توییتر مدعی مسدود کردن اظهارات خشونت طلبانه و توهین آمیز است، اما این شبکه در برابر پیام‌های تهدید آمیز ترامپ در برابر ایران سکوت اختیار کرده است.

خبرگزاری ایرنا: در حالی که شبکه اجتماعی توییتر مدعی مسدود کردن اظهارات خشونت طلبانه و توهین آمیز است، اما این شبکه در برابر پیام‌های تهدید آمیز ترامپ در برابر ایران سکوت اختیار کرده است.

به گزارش تارنمای آکسیوس، در حالی که دونالد ترامپ به طور روزانه از شبکه اجتماعی توییتر برای تهدید ایران استفاده می کند اما "جک دورسی" مدیر عامل این شبکه در برابر انتقادات عنوان می کند ترامپ تا کنون هیچ یک از قوانین سیاسی توییتر را نقض نکرده است.

توییتر گفته است که به طور کلی توییت رهبران سیاسی را حتی اگر آنها قوانینی را که برای سایر کاربران اعمال می شود، نقض کنند، نادیده می گیرد.

سال گذشته شبکه توییتر سیاستی را اعلام کرد که در آن شرکت می تواند هشدارهایی را برای توئیت هایی که قوانین را نقض می کنند، اعمال کند. اما هنوز این سیاست را برای ترامپ یا هر کس دیگری به کار نگرفته است.

به دنبال ترور و شهادت فرمانده شهید سپاه قدس ایران در بغداد توسط نیروهای آمریکایی، ترامپ در پیامی توییتری مراکز فرهنگی ایران را تهدید به بمباران کرد.

وی همچنین یک هفته قبل از ترور قاسم سلیمانی در پیام توییتری نوشت: هم ایران و هم کنگره را مورد اطلاع قرار داده است که در صورت کشته شدن هر آمریکایی، او علیه ایران اقدامات - احتمالاً نامتناسب- انجام خواهد داد.

پهپادهای آمریکایی بامداد جمعه به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق را به همراه هشت نفر دیگر در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرده و به شهادت رساندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادامه بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج