۹۴۷۱۵۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

خطای نابخشودنی فدراسیون ژیمناستیک بازهم تکرار شد!

حضور نماینده فدراسیون ژیمناستیک ایران در کلاس مربیگری با حضور نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی خطایی است که برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته رخ داده، اتفاقی که به نظر به دلیل عدم برخورد با فدراسیون، اکنون بار دیگر تکرار شده است.

خبرگزاری ایسنا: حضور نماینده فدراسیون ژیمناستیک ایران در کلاس مربیگری با حضور نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی خطایی است که برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته رخ داده، اتفاقی که به نظر به دلیل عدم برخورد با فدراسیون، اکنون بار دیگر تکرار شده است.

پس از حواشی‌های زیادی که در فدراسیون ژیمناستیک درباره‌ی نحوه مدیریت و مسائل مالی آن در هفته‌های اخیر مطرح شده، متاسفانه بار دیگر اتفاقات پیرامون ژیمناستیک ایران خبر ساز شده است.

در حالی که در اسفند ماه سال ۹۷ حضور نماینده فدراسیون ژیمناستیک در دوره‌ای آموزشی با حضور نماینده‌ای از رژیم صهیونیسی در کشور آذربایجان خبرساز شد، برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته، این اتفاق در فدراسیون ژیمناستیک با ریاست اینچه‌درگاهی رخ داده است، موضوعی که به نظر می‌رسد اگر در کنار سایر حواشی پررنگ این فدراسیون به آنها توجه نشود، می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای ورزش کشور ایجاد کند.

اسفند ماه سال ۹۷ دبیر فدراسیون ژیمناستیک در یک دوره آموزشی در کشور آذربایجان شرکت کرد که مربیانی از کشورهای اوکراین، آذربایجان و رژیم اشغالگر قدس در آن حضور داشتند. حضوری که با توجه به حضور مربیانی از رژیم اشغالگر قدس عجیب و تأسف بار بود. البته بعدها فدراسیون ژیمناستیک در توضیحی اعلام کرد که از حضور نماینده رژیم صهیونیستی در این دوره اطلاعی نداشته است.

همزمان با آن اتفاق، بسیج ورزشکاران نیز با تاکید بر اشتباه بودن حرکت فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد که توضیحات رییس فدراسیون ژیمناستیک قابل قبول نیست و مقرر شد که تدابیری اتخاذ گردد که این فدراسیون از اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری کند.

اما در کمتر از یک سال پس از آن اتفاق و در ایام منتهی به ۹ دی ۹۸ نماینده فدراسیون ژیمناستیک ایران بار دیگر با مجوز و اعزام رسمی فدراسیون ایران در کلاس مربیگری بین‌المللی در آلماتی قزاقستان شرکت کرده که در آن نماینده‌ی رژیم صهیونیستی - که داور بین‌المللی نامدار و شناخته شده‌ای در میان جامعه جهانی ژیمناستیک است - در این دوره حضور داشته است.

چین، هنگ‌کنگ، هند، ایران، رژیم صهیونیستی، اردن، قزاقستان، مالزی، مغولستان، فیلیپین، لهستان، تایپه، ازبکستان و یمن از حاضران در این دوره آموزشی بوده‌اند. در این دوره مربیگری بین المللی، ۳۵ مربی از ۱۲ کشور آسیایی و دو کشور اروپایی حضور داشته‌اند.

این اقدام عجیب فدراسیون ژیمناستیک درحالی برای دومین بار رخ داده که ورزشکاران ایران برای حمایت از مردم ستم دیده فلسطین و تاکید بر سیاست‌های ضد انسانی رژیم صهیونیستی در برابر نمانیدگان رژیم غاصب اسرائیل حاضر به رقابت نمی‌شوند و هزینه‌های زیادی را نیز به خاطر اعتقادشان پرداخت می‌کنند.

سوال این است که چگونه ممکن است که فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در کمتر از یک سال مجددا چنین اشتباهی را تکرار کرده باشد؟ آیا نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده‌اند و یا از موضوع خبر دارند؟

مسوولان ورزش برای تکرار این اتفاق نابخشودنی چه توضیحی دارند؟ شاید اگر در اسفند ۹۷ برخورد شایسته‌ای با مسببان آن اتفاق صورت می‌گرفت بار دیگر این خطا تکرار نمی‌شد.

خطای نابخشودنی فدراسیون ژیمناستیک بازهم تکرار شد!

خبر برگزاری کلاس آموزشی در سایت کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا

خطای نابخشودنی فدراسیون ژیمناستیک بازهم تکرار شد!

عکس دستجمعی حاضران در کلاس آموزشی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطای نابخشودنی؟
      کدوم بیشرفی همچین تحلیلی کرده؟
      قرار نیست که به خاطر حضور یه نماینده از اسرائیل کل جامعه ی ورزش رو تو قفس کنیم
      این تحلیل تحلیل مزدورای جنایتکاراست نه کارشناسای آزاده

    • بدون نام

      خب اموزش علم چه ایراد دارد ؟

      علم را اگر از دشمنت هم باشد باید یاد گرفت چون بعدا با همان علم بهترین جواب را به دشمنت می دهی

      ضمنا ورزش نباید باسیاست یکی شود

    • بدون نام

      خجالت بکشید، با این خبرتون،

    • مانی

      خطای نابخشودنی؟؟؟ خواهشن یه حرفی بزنید که با عقل گاو هم که شده جور در بیاد.چرت نگو فقط

    • مانی

      خطای نابخشودنی؟؟؟ خواهشن یه حرفی بزنید که با عقل گاو هم که شده جور در بیاد.چرت نگو فقط

    • س

      واقعا مسخره است .چه دخلی به فدراسیون داره مگر میتواند برای دیگران تکلیف معلوم کنه.واقعا شورش در اوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج