جاباما
۹۴۷۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/10/17

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به‌دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک. سالی سرشار از عشق و محبت را در پیش‌رو دارید و از نیروی عشق و محبت به دیگران، انرژی بیشتری برای دستیابی به موفقیت‌ پیدا کنید. تاکنون اهمیت خاصی به نظر دیگران داده‌اید و زندگی را با سلیقه اطرافیان در پیش گرفته‌اید، اما امسال زمان آن است که راه‌تان را با دیگران جدا کنید و طوری که دل‌تان می‌خواهد زندگی نمایید. دی ماه که با سال تولدتان شروع شده است را به برنامه‌ریزی بیشتر برای ماه‌های آینده اختصاص دهید و با برنامه‌ریزی و دقت، زمینه موفقیت‌های آتی را فراهم کنید. در ماه بهمن که از راه می‌رسد با مشکلاتی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکلات جسارت و شجاعت بیشتری به خرج دهید و به اطرافیان ثابت کنید که در مقابل مشکلات هرگز کوتاه نمی‌آیید. در بهار سال آینده به رغم اینکه دوستان و اطرفیان به تفریح و گردش می‌روند، شما سخت‌ مشغول کار و کوشش شوید و نگران تفریح و خوش‌گذرانی نباشید چرا که در تابستان زمانی برای تفریح و مسافرت برای شما مهیا خواهد شد. تصمیمی حساس و سرنوشت‌ساز را در تیر ماه سال آینده باید اتخاذ کنید، این تصمیم نه تنها در زندگی شما تأثیر دارد، بلکه زندگی دیگر اعضای خانواده را نیز تغییر می‌دهد. در نتیجه با اهل منزل مشورت کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح و خیر شما و دیگر اعضای خانواده در آن باشد. آبان ماه سال آینده، ماه بسیار پرکاری برای شما خواهد بود در این ماه تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید مزد زحمت‌هایی که می‌کشید را خواهید گرفت. سال تولدتان را با مهر و محبت شروع کنید و با تلاش و پشتکار این سال را به پایان برسانید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

اراده‌ای پولادین دارید و در مقابل مشکلات کوتاه نمی‌آیید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آيد و مشکلی که با آن روبرو شده‌اید را بدون اینکه خم به ابرو بیاورید از سر راه برخواهید داشت. دستاوردهای خوبی در زندگی داشته‌اید و امروز یکی از اعضای خانواده یا دوستان، برای مشورت نزد شما می‌آید و از شما درخواست می‌کند که کوله‌بار تجربه‌تان را با وی درمیان بگذارید. از مشاوره به این فرد دریغ نکنید و دست او را برای رسیدن به موفقیت بگیرید. اهمیت خاصی به کار و تلاش می‌دهید و این روحیه شما را از سلامتی‌تان غافل کرده است، مطمئن باشید ادامه این رویکرد، چیزی به غیر از بیماری برای شما به دنبال نخواهد داشت. فردی از شما درخواست کار نادرستی را دارد و دائم شما را به انجام این کار وسوسه می‌کند، گوش‌تان به حرف این فرد بدهکار نباشد و فراموش نکنید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

به پدر و مادر یا بزرگان فامیل احترام نمی‌‌گذارید و رفتار شما دلخوری آنها را به دنبال داشته است. به خاطر داشته باشید که نیکی به پدر و مادر واجب است و در اولین فرصت سری به آنها بزنید و بابت رفتاری که داشته‌اید از ایشان دلجویی نمایید. اهمیتی به انجام کارهای خیر نمی‌دهید و بیشتر از هر چیز به خودتان فکر می‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان منفوری تبدیل کند، کارهای خیر و انسا‌ن‌دوستانه را در پیش بگیرید و فراموش نکنید از هر دستی که بدهید، از همان دست پس می‌گیرید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌ا‌ید و اگر معامله یا عقدقرارداد کاری در پیش‌دارید، این معامله را به فردا واگذار کنید چرا که امروز ضرر مالی هنگفتی در کمین شما است. انسان خیال‌پردازی هستید و به جای نگرشی جدی به زندگی، برنامه‌های رویایی برای زندگی در سر دارید، فراموش نکنید که با خیال‌پردازی راه به جایی نخواهید برد و از امروز به جای رویاپردازی، برنامه‌ای جدی و حساب‌شده برای زندگی‌تان ترسیم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سر سازگاری با شما ندارد و از صبح که از خواب بلند شده، دائم ساز مخالف می‌زند. در چنین شرایطی بیش‌از‌حد به ناسازگاری‌های عشق‌زندگی‌تان خرده نگیرید و زمینه‌ مشاجره‌ و کدورت را فراهم نکنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

تمایلی به ارتباط با دیگران و حضور در جمع ندارید و دور خودتان دیوار کشیده‌اید. این رویکرد شما را به فردی منزوی و گوشه‌گیر تبدیل خواهد کرد. در نتیجه امروز تصمیم بگیرید که با گسترش دامنه دوستان و آشنایان، زندگی اجتماعی و دوستانه‌ای را تجربه کنید. امروز برای خرید لوازم منزل یا محل کار، باید هزینه زیادی انجام دهید. این هزینه ثبات مالی شما را از بین می‌برد، اما بی‌دلیل هزینه‌ نکرده‌اید و مطمئن باشید در آینده جای خالی این هزینه پر خواهد شد. در انجام کارها جدیت به خرج نمی‌دهید و به جای تمرکز بر کارهای مهم، به جزئیات مشغول می‌شوید و کارهای غیر ضروری را به کارهای ضروری اولویت می‌دهید. این رویکرد باعث شده تا دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید. در نتیجه از امروز به جای اینکه سرتان را با کارهای غیرضروری بند کنید، ابتدا سروقت انجام کارهای مهم و ضروری بروید و با اولویت‌بندی کارها، پله‌های موفقیت را یکی‌پس‌از‌دیگری پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برای شما ترتیب داده و کاری خواهد کرد که خستگی روز را فراموش کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

درآمد خوبی ندارید و به لحاظ مالی در مضیقه هستید، این وضعیت شما را در تنگنا قرار داده و شرایط روحی شما را تضعیف کرده است. اجازه ندهید اوضاع به همین روال پیش برود و به جای ناراحتی، به فکر روش‌های خلاقانه و جدیدی برای افزایش درآمد باشید. امروز از صبح با ناراحتی از خواب بلند شده‌اید و حال‌و‌حوصله ندارید. به همین دلیل احتمال دارد میان شما و اطرافیان مشاجره‌ای در بگیرید. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم مواظب گفتار و رفتارتان باشید و حرفی نزنید که موجب دلخوری اطرافیان شود. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان متوجه ناراحتی شما خواهد شد و طوری رفتار می‌کند که موجبات آسایش‌تان را فراهم نماید. روز خوبی را در محل کار سپری خواهید کرد و کارها بر وفق مرادتان پیش می‌رود. امروز از جانب فردی که احترام زیادی برای او قائل هستید دعوت می‌شوید، این دعوت را به فال نیک بگیرید و رابطه‌تان را با این فرد تقویت کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مدتی است که قصد انجام کار مهمی را دارید اما تاکنون برای انجام این کار، منابع مورد نیاز فراهم نشده است. مطمئن باشید اگر دست روی دست بگذارید در آینده نیز پولی برای این کار به دست شما نخواهد رسید. در نتیجه هدف خود را از انجام این کار مهم با دوستان و آشنایان در میان بگذارید و از آنها درخواست کمک کنید. دل در گرو عشق زیبارویی دارید و فرصتی برای ابراز عشق پیدا نکرده‌اید، امروز این فرصت مهیا خواهد شد، چنین فرصتی را به فال نیک بگیرید و پرده از عشق نهان خود بردارید. انسان پرحرفی هستید و اطرافیان از این روحیه شما حسابی به تنگ آمده‌اند. امروز تصمیم بگیرید که از حالا به بعد، کم و گزیده بگویید. سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و از هر فرصتی برای برملا کردن رازهای زندگی‌تان بهره می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه آبروی شما را پیش دوستان و آشنایان ببرد، تصمیم بگیرید که حرف دل‌تان را به غریبه‌ها نگویید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان جذاب و خوش‌مشربی هستید و این روحیه شما را به فردی محبوب در میان دوستان و آشنایان تبدیل کرده است. این روحیه را به فال نیک بگیرید و مشکلات را به لطف چنین روحیه‌‌ای از سر راه بردارید. پولی از کسی قرض کرده‌اید و امروز موعد بازپرداخت این پول فرا رسیده است، اما پولی در بساط ندارید و نمی‌خواهید دِین خود را ادا کنید. فردی که از او پول قرض‌ گرفته‌اید، به پولش نیاز دارد و امروز حتی اگر از زیر سنگ هم شده پول این فرد را پرداخت کنید. فرصت‌های چشمگیری برای پیشرفت و ارتقا شغلی شما وجود دارد اما با جدی نگرفتن این فرصت‌ها، خودتان را از موقعیت‌های مهمی محروم کرده‌اید. اجازه ندهید فرصت‌ها مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کنند و با زیرنظر گرفتن موقعیت‌های مهم، به فکر پیشرفت‌های بیشتر باشید. امروز احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود، در نتیجه با افرادی که نمی‌شناسید سربه‌سر نگذارید و سعی کنید روز را بدون حاشیه و دردسر را به پایان برسانید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان آرام و متینی هستید و رویکردی توأم با آرامش در زندگی پیش گرفته‌اید، به لطف چنین روحیه‌ای آرامش در زندگی شما برقرار است. امروز با مشکلی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکل از آرامش و متانتی که دارید کمک بگیرید و بدون اینکه آرامش خود را از دست بدهید راه‌چاره‌ای برای حل این مشکل پیدا کنید. وضعیت مالی خوبی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و احتمال دارد در آینده نیازمند پول شوید، ولخرجی را کنار بگذارید و قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و از این خبر شما و اعضای خانواده حسابی خوشحال خواهید شد. امروز احتمال دارد با فردی روبرو شوید و با اولین نگاه به ایشان دل ببازید، مواظب چنین عشقی باشید چرا که آتش این عشق زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روزی که شروع کرده‌اید را با احتیاط تمام به پایان برسانید چرا که حادثه‌ای در کمین است و اگر مواظب نباشید آسیبی به جان نازنین‌تان وارد خواهد شد. مدتی است که برای انجام کاری مبلغی را سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر بدی از این سرمایه‌گذاری به شما می‌رسد و ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. اعضای خانواده به حرف‌های شما گوش نمی‌دهند و به همین دلیل احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و اهل منزل وجود دارد. بیش از حد به اعضای خانواده سخت نگیرید و اجازه دهید آنها نیز نظر و سبک زندگی دلخواه‌شان را در زندگی در پیش بگیرند. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند و به شما ثابت خواهد کرد که از همیشه بیشتر دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که گرفتار بیماری هستید و در بستر افتاده‌اید، اما از امروز به بعد بیماری شما رو به بهبود خواهد گذاشت و در طی چند روز آینده، از بستر بیماری بلند خواهید شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و از هرگونه امور مالی برحذر باشید، در غیر این صورت، ضرر هنگفتی می‌کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید، از بین می‌رود. یکی از اعضای فامیل یا همکاران به مهارت‌های شما در انجام کارها پی برده است و امروز از شما درخواست می‌کند تا تجربه‌های خودتان را با ایشان به اشتراک بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری ناشایستی را انجام می‌دهد و از این کار حسابی دلخور می‌شوید، اما بیش‌از‌حد به دل نگیرید و چشم‌های خود را به روی این اشتباه ببندید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

اصلاً مواظب سلامت خود نیستید و با رژیم‌غذایی نامناسب، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، امروز تصمیم بگیرید که همیشه خوراکی‌های سالم میل کنید و با ورزش و تحرک، سلامت خود را در آینده تضمین نمایید. دل در گرو محبوبی دارید و بدون اینکه عشق خود را با ایشان در میان گذاشته‌ باشید، عاشقانه وی را از دل و جان دوست دارید. اما فراموش نکنید که عشق یک‌طرفه راه به جایی نمی‌برد و در اولین فرصت عشق خود را با محبوب‌تان در میان بگذارید و تکلیف‌ خود را روشن کنید. روز بسیار شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارها از درودیوار روی سر شما آوار ‌‌شده‌اند. در چنین روزهایی انرژی خود را از دست ندهید و با سرعت‌عمل بیشتر در انجام کارها، اجازه ندهید کارها برای روزهای آینده تلنبار شود. فردی بدخواه که خیر شما و اعضای خانواده‌ شما را نمی‌‌خواهد، دائم در کارهای اهل منزل دخالت می‌کند، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که حق ندارد پای خود را از گلیم‌اش درازتر کند و در امور خانوادگی شما دخالت بیجا داشته باشد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

گرفتار مشکلی شده‌اید و راهی برای حل این مشکل پیدا نمی‌کنید، امروز زمان خوبی است که با دوستان و آشنایان مشورت کنید و مطمئن باشید ایشان راه خوبی را برای حل این مشکل مطرح می‌کنند. پیشرفت‌ و دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به لحاظ کاری و حرفه‌ای به بن‌بست رسیده‌اید، مشکل کار شما در نبود دانش و تخصص قرار دارد و امروز با ثبت‌نام در یک دوره آموزشی و فراگیری تخصص‌های جدید، درهای پیشرفت و موفقیت را به روی خود باز کنید. امروز بعد از ظهر با دوستان یا اهل فامیل قرار دورهمی گذاشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان یا اعضای فامیل تجربه می‌کنید. روزمرگی‌های زندگی، شما را از خود بی‌خود کرده و وقتی برای خودتان اختصاص نمی‌دهید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان بنشینید و در تنهایی خلوت کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

گرفتار بیماری هستید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید، به همین دلیل روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شوید و امیدی به بهبودی ندارید. به خاطر داشته باشید که راز بهبودی شما در امید نهفته است و به جای اینکه با خودتان آیه یاس بخوانید، به آینده امیدوار باشید و از بستر بیماری رهایی پیدا کنید. امروز ممکن است مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها ایجاد شود، در این مشاجره کوتاه بیایید چرا که احتمال بالاگرفتن دعوا و ایجاد دلخوری‌ میان شما و این فرد وجود دارد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند و مهر عشق‌زندگی‌تان در دل شما دوچندان خواهد شد. مدتی پیش اشتباهی را در زندگی مرتکب شده‌اید و امروز اعضای خانواده متوجه اشتباه شما می‌شوند. اما ناراحت نباشید چرا که برای این اشتباه شما را بیش‌از‌حد سرزنش و نکوهش نمی‌کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از مدتها اومدم سربزنم . امروز چرا فقط انرژی منفی میدین برای همه ماهها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج