۹۴۷۱۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فنایی: شرایط برای حضور ما در پرسپولیس مهیا نیست

با اینکه شهرخودروی مشهد کارش را برای آمادگی بیشتر جهت حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آغاز کرده، اما شرایط نامشخص نیمکت پرسپولیس باعث شده خیلی‌ها هنوز بر این باور باشند که با جدایی کالدرون، یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت سرخ‌ها می‌بینیم.

فرهیختگان: با اینکه شهرخودروی مشهد کارش را برای آمادگی بیشتر جهت حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آغاز کرده، اما شرایط نامشخص نیمکت پرسپولیس باعث شده خیلی‌ها هنوز بر این باور باشند که با جدایی کالدرون، یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت سرخ‌ها می‌بینیم. دیروز در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی خبری کوتاه منتشر شد مبنی‌بر اینکه یحیی به پرسپولیس نزدیک شد و بار دیگر این شایعه را بر سر زبان‌ها انداختند. برای اطلاع از صحت و سقم این خبر و همچنین شرایط شهرخودرو با مربی دروازه‌بانان این تیم مشهدی و دستیار گل‌محمدی تماس گرفتیم. گفت‌وگو با داود فنایی را در زیر می‌خوانید.

از شرایط شهرخودرو بگویید.

خداراشکر اینجا همه‌چیز خوب پیش می‌رود و ما کار خود را برای نیم‌فصل دوم آغاز کرده‌ایم تا با آمادگی کامل تیم را در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر به میدان بفرستیم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه کمی زودتر استارت تمرینات‌مان را زده‌ایم، بتوانیم یک تیم سرحال و آماده را به بازی‌های پیش‌رو برسانیم.

در نقل‌وانتقالات توانستید به خواسته‌هایتان برسید؟

در این مدت با چند بازیکن خود خداحافظی کردیم و از آنها متشکریم که تمام تلاش خود را برای موفقیت شهرخودرو به‌کار گرفتند. درعوض ۲، ۳ بازیکن جدید و جوان را به خدمت گرفته‌ایم و امیدواریم با ترکیب جدید بتوانیم امتیازات بهتری را کسب کنیم و به اهداف خود در مسابقات پیش‌رو برسیم.

برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 بازی حساس در پلی‌آف پیش‌رو دارید؛ آماده‌اید؟

بله، ما تمام تمرکز خود را روی تمرینات معطوف کرده‌ایم تا در بازی اول که اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود پیروز از میدان خارج شویم و در ادامه به بازی دوم خود معطوف شویم. ما باید بدانیم که از بین تیم هندی و بحرینی کدام تیم حریف اول ما هستند تا بتوانیم براساس بازی حریف‌ تمرینات‌مان را طرح‌ریزی کنیم. البته در مرحله دوم کار ما به‌مراتب سخت‌تر است و باید مقابل السیلیه قطر قرار بگیریم که تیم خوبی است و از کریم انصاری‌فرد هم در خط حمله خود بهره می‌برد.

با توجه به نتایجی که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل به دست آوردید، خیلی‌ها نگران این هستند که شهرخودرو با این سطح از آمادگی نتواند مقابل تیم قطری به نتیجه برسد؟

خب، اینکه طبیعی است هر تیمی در طول یک فصل از مسابقات دورانی را افت کند و گاهی هم اتفاقات فوتبالی در نتایج یک تیم دخیل است، اما ما در چند بازی از لحاظ داوری متضرر شدیم و پنالتی‌هایمان گرفته نشد. به‌طور مثال اگر در بازی سپاهان و نساجی داور بازی حق‌مان را می‌داد، حالا با ۳۴ امتیاز همراه پرسپولیس در صدر جدول بودیم. البته این را هم بگویم که بازی‌های خوب شهرخودرو در فصل گذشته و این فصل از رقابت‌ها باعث شده حریفان با آمادگی کامل و ‌انگیزه‌ای مضاعف به مصاف ما بیایند. مطمئنا مشکلات شهرخودرو در چند هفته پایانی فنی نبوده و ما در شروع بازی‌ها باز هم شرایط خوب اوایل فصل را از خود به نمایش می‌گذاریم.

ظاهرا به دنبال یک دروازه‌بان جدید هم هستید؟

بله، ما در نیم‌فصل از منادی خداحافظی کرده‌ایم و برای اینکه این جای خالی را پر کنیم، به دنبال یک دروازه‌بان جدید هستیم. البته ما چند گلر جوان هم در تیم خود داریم که عملکردشان قابل تحسین است ولی با ۲، ۳ دروازه‌بان هم درحال مذاکره هستیم تا یک نفر از بین آنها به جمع ما اضافه شود و در کنار رحمتی و سایر دروازه‌بانان‌مان برای جنگیدن در ۲ جبهه آماده شویم.

یکی از مباحثی که این روزها زیاد به گوش می‌رسد، موضوع حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است. از این موضوع اطلاعی دارید؟

موضوعی که من می‌دانم این است که ما با شهرخودرو قرارداد داریم و هیچ برنامه‌ای برای پیوستن به پرسپولیس از سوی کادرفنی ما وجود ندارد. اصلا شرایط برای حضور ما در پرسپولیس آماده نیست و نباید به این شایعات توجه کرد. ما کارمان را در مشهد آغاز کرده‌ایم و با این شایعات قصد دارند تمرکز ما را به هم بریزند.

یعنی این امکان وجود ندارد که سران 2 باشگاه برای این جابه‌جایی به توافق برسند؟ با توجه به شایعات برنگشتن کالدرون هواداران پرسپولیس تنها به گل‌محمدی دلخوش کرده‌اند!

من بعید می‌دانم مالک باشگاه ما با این پیشنهاد از سوی پرسپولیسی‌ها موافقت کند، همان‌طور که پیش از این هم مخالفت خود را رسما اعلام کرده است. ما به قراردادمان پایبندیم و مطمئنا کار نیمه‌تمام خود را در مشهد به پایان می‌رسانیم و تلاش می‌کنیم با کسب نتایج درخشان پاسخ خوبی به حمایت هواداران شهرخودرو بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج