۹۴۷۲۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رقیب جدید اینتر برای خرید «ویدال»

تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد به هر قیمتی شده آرتورو ویدال را از بارسلونا بخرد و این یعنی اینتر که مشتری قدیمی او بوده حالا رقیبی جدی دارد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال بارسلونا به تازگی اعلام کرده که تصمیم به فروش آرتورو ویدال ندارد و این در حالی است که تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا یکی از بهترین مشتریان این بازیکن اهل شیلی است.

اما طبق ادعای مطبوعات شیلی، اخیراً اینتر برای جذب ویدال رقیبی سرسخت به نام منچستریونایتد پیدا کرده است و گفته می‌شود این تیم پیشنهادی به مراتب بهتر از پیشنهاد اینتر ارائه کرده که البته بارسا آن را رد کرده است.

کونته هرگز تصمیم و علاقه‌اش برای همکاری دوباره با ویدال را رد و پنهان نکرده است و دوست دارد دوران موفقی که با او در یووه دارد دوباره و در تیمی دیگر تکرار شود.

اما تیم ایتالیایی در تلاش است تا ویدال را با قراردادی قرضی با بند قطعی کردن آن در ازای ۱۵ میلیون یورو به خدمت گیرد و بارسلونا ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد.

اما ایستاگاه تلویزیونی شیلی، دایرکتیوی مدعی شده منچستریونایتد ناگهان برای خرید او اقدام کرده و پیشنهادی وسوسه‌کننده برای بازیکن ۳۲ ساله دارد.

سولسشیر به راحتی بیش از ۲۰ میلیون رقم درخواستی بارسا را پیشنهاد کرده و به دنبال این است تا ویدال را جانشین اسکات مک‌تومینای و پل پوگبا کند.

البته که بعد از پیشنهاد یونایتد، بارسا این پیشنهاد را رد کرده، اما والورده تصمیمی برای استفاده از ویدال ندارد و شاید این موضوع باعث شود باشگاه اسپانیایی به زودی نظرش درباره بازیکن اهل شیلی را عوض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج