جاباما
۹۴۷۳۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هالند دلیل پیوستنش به دورتموند را فاش کرد

مهاجم جدید تیم فوتبال بوروسیا دورتموند دلیل اصلی پیوستنش به این تیم آلمانی را فاش کرد.

خبرگزاری تسنیم: ارلینگ هالند که با وجود داشتن سابقه همکاری با اولگنار سولسشایر، سرمربی کنونی منچستریونایتد در تیم مولده نروژ، سرانجام تصمیم گرفت به پیشنهاد این باشگاه انگلیسی پشت و سالزبورگ اتریش را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کند، درباره چرایی پیوستنش به زردپوشان وستفالن گفت: دورتموندی‌‌ها مستقیم جلو آمدند و گفتند که "ما به تو در خط حمله‌مان نیاز داریم، ما سبک بازی تو را دوست داریم و می خواهیم تو را در تیم‌مان داشته باشیم".

این مهاجم ۱۹ ساله نروژی که این فصل در ۲۲ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۸ گل برای سالزبورگ به ثمر رسانده بود، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: از نحوه صحبت کردن نمایندگان باشگاه دورتموند خوشم آمد و همین باعث شد تا با آنها قرارداد امضا کنم. احساس کردم من و دورتموند مناسب هم هستیم.

وی همچنین در خصوص اهدافشش در این تیم آلمانی اظهار داشت: هدفم این است که شناخت بهتری از هم‌تیمی‌هایم پیدا کنم، با تیم خوب تمرین کنم و خواهیم دید که آیا به اندازه کافی خوب هستم که برای دورتموند بازی کنم یا خیر. می‌خواهم بازی کنم و می‌دانم که می‌توانم چیزهایی به تیم اضافه کنم. این هدف اصلی من است، هر چند در حال حاضر به دنبال رسیدن به اهداف کوچکترم هستم.

دورتموند که در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا است و با لایپزیگ صدرنشین ۷ امتیاز اختلاف دارد، در اولین بازی‌اش در بازگشت از تعطیلات زمستانی در تاریخ ۲۸ بهمن در همین مسابقات میهمان آگزبورگ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج