۹۴۷۳۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توتی: اگر هنوز بازی می‌کردم قطعاً در رُم نمی‌ماندم

اسطوره باشگاه رم می‌گوید اگر این تیم در دوران بازیگری او وضعیتی مشابه این روزهایش را داشت به هیچ عنوان تمام دوران بازیگری‌اش را در جالوروسی سپری نمی‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: ظاهراً کینه‌ای که فرانچسکو توتی از مسئولان باشگاه رم به دل گرفته، هنوز برطرف نشده است. او که سال گذشته به دنبال بروز برخی اختلافات با مدیران و مالک باشگاه رم از سمت خود به عنوان دستیار مونچی (مدیر ورزشی سابق باشگاه) استعفا کرد، می‌گوید اگر هنوز جوان بود و بازی می‌کرد، حاضر نمی‌شد که برای تیمی با وضعیت فعلی رم بازی کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم که تمام دوران بازیگری‌اش را در تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا سپری کرده است به شبکه DAZN‌ گفت: امروز یک توتی جوان نمی‌توانست در رم بازی کند و احتمالاً باشگاه او را تا الان فروخته بود. او برای ماندن در رم برای مدتی طولانی قطعاً به مشکل برمی‌خورد.

توتی آخرین بازی‌اش برای تیم فوتبال رم را روز ۲۸ می سال ۲۰۱۷ انجام داد و بعد از اینکه مدتی در کادر مدیریتی باشگاه ایفای نقش کرد، سال گذشته به کلی به رابطه‌اش با جالوروسی خاتمه داد. اکنون اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد ماجرایی جدید را آغاز کند.

کاپیتان سابق رم درباره آینده‌اش گفت: من دوست دارم در حوزه شناسایی بازیکنان جوان با استعداد کار کنم. حتی در آکادمی فوتبال خودم هم به دنبال این هستم تا ببینم که آیا می‌توانم بازیکنان مستعد و خوش‌آتیه را پیدا کنم یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج