۹۴۷۳۵۶
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

همه بهانه‌های کالدرون برای عدم حضور در ایران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این روندی که در پیش گرفته، در حال تولید بهانه و بسترسازی است تا در جمع سرخپوشان حاضر نشود.

خبرگزاری فارس: بیش از یک هفته است که یکی از مباحث مهم در مورد پرسپولیس حضور یا عدم حضور گابریل کالدرون، سرمربی سرخپوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر است.

مربی که در نشست هایش با مدیران خط و نشان می کشد و بعد عکس یادگاری می گیرد. البته، فردای جلسه در پست های عجیب در صفحه شخصی خود، همه چیز را متفاوت نشان می دهد و از باشگاه گلایه می کند!

کالدرون پیش از سفر به کشورش برای تعطیلات اتمام حجت کرد که اگر شروطش عملی نشود، دیگر باز نمی گردد. این روزها بیشتر از هر روز دیگری به این موضوع نزدیک می شویم که این سرمربی ظاهرا دنبال بهانه تراشی است و مدام طاقچه بالا می گذارد.

وی که از پرداخت نشدن مطالبات کامل قسط اولش گلایه به حق داشت، به این پول رسید اما در شرط دوم خود یعنی پرداخت کامل قسط دوم و سومش طوری پایش را در یک کفش کرده که انگار این باشگاه جز کالدرون بدهی دیگری ندارد.

سرمربی آرژانتینی در تازه ترین خواسته خود خواهان کل مبلغ قراردادش شده است. وی با وجود زمانی که به باشگاه داده، در موضع خود بابت پرداخت کلیه مطالباتش کوتاه نیامده است.

از سوی دیگر او تاکید کرده باشگاه باید پول بازیکنان در فصل گذشته را کامل تسویه کند و پول فصل جاری را هم از ۵۰ درصد بیشتر کند.

خواسته های کالدرون شاید در فوتبال حرفه ای بیراه نباشد اما پرداخت کلیه مطالباتش درحالی که فصل تمام نشده، از آن دست خواسته های نامعقول است. باید گفت کالدرون که ابتدا خواسته هایش متفاوت با ماجرای استراماچونی با استقلال بود، اکنون در همان راه قدم برداشته و می خواهد باشگاه را تحت فشار خواسته هایش قرار دهد. باشگاهی که با مشکلات مالی روبرو است و علاوه بر پرداخت پول به کالدرون، باید به فکر پرداخت مطالبات بازیکنان هم در فصل گذشته و هم فصل جاری باشد. باشگاهی که به آژانس های هواپیمایی بدهکار است و باشگاهی که باید فکری به حال قرارداد پرداخت نشده برانکو کند.

شکایتی که برانکو از پرسپولیس در فیفا کرده، پرونده سنگینی است که اگر این باشگاه نتواند به توافق برسد، جریمه سنگینی در انتظار سرخ ها خواهد بود. با همه این مسائل، اینکه چرا کالدرون روی خواسته های خود پافشاری می کند، عجیب است.

این روزها با وجود زمانی که باشگاه از سرمربی خارجی اش خریده، بیشتر بوی نیامدن کالدرون می آید. از اخباری که در این چند روز از این باشگاه خارج شده، اینطور برمی آید که محمدحسن انصاری فرد و همکارانش در باشگاه دنبال اجرایی کردن شروط کالدرون هستند اما اجرایی شدن بعضی خواسته های این مرد آرژانتینی شدنی نیست و اینکه چشم به این بسته اند تا سرمربی خود را راضی کنند با اجرایی شدن نصفه و نیمه شروطش بازگردد کمی دور از ذهن می رسد.

در این مدت اطرافیان کالدرون تا جایی که توانسته اند او را مقابل باشگاه قرار داده اند و بعید است که تلاشی برای حل شدن شرایط کنند.

تا امروز هیچ پالس مثبتی از کالدرون مبنی بر اینکه در راه تهران است دیده نشده است. از آن طرف مدیران پرسپولیس تقریبا هر روز دور هم جمع می شوند و برای این مربی نامه ارسال می کنند تا شرایط مالی را برای او تشریح و این مربی را برای برگشت راضی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بابا این مرتیکه بی شعور رو ولش کنین
      پرسپولیس خیلی بزرگتر این یاروهه

      انصاری فرد ! فکر یه آدم حسابی باش
      به هیچ کی باج نده مگه مربی قطیه.
      بابا سبیل کریم باقری رو کل فامیل کالدرون می ارزه
      نیومد به درک

    • بدون نام

      این همون دروغ هاست که راجع به استراماچونی میگفتند

    • بدون نام

      کالدرون هرروزطاقچه بالامیگذاردچون تربیت خانوادگی دارد

    • احسان

      عجیب نیست.
      سناریو اینطور نوشته شده.
      ایشون نمیاد و جایگزین یک ایرانی محبوب هواداران خواهد بود.

    • فوتبالی

      داداشا این گفته داره جنگ میشه ایران,ول کنم برم. همینه,ترسیده

    • بدون نام

      اخراح پیروانی زیرآبی کشو رو یادت رفت اشاره کنی که کاملا به نفع باشگاست

    • بدون نام

      مسولان عزیز فوتبال ایران وپرسپولیس ایران خیلی بزرگتر از خیلی کشور وآدمهای ورزشی داره که امثال این کچل کالدرون بی خاصیت عددی نیستن تو رو از این جماعت اجنبی دست بکشید وبه ایرانی خودمون بها بدین من پرسپولیسی هستم اما برای استقلال خوشحالم که فرهاد وآوردن

    • وجدانی

      تا زمانیکه تحریم ها برداشته نشده هیچ تیمی از مربی و بازیکن خارجی استفاده نکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج