جاباما
۹۴۷۴۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خاطره جالب هاشمیان از پیروزی ایران مقابل آلمان

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال نوجوانان با حضور ساکت و هاشمیان برگزار شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که زیر نظر حسین عبدی در حال آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در شهریور سال آینده است، تمرینات خود را از ساعت ۱۵ در مرکز ملی فوتبال پیگیری کرد.

محمدرضا ساکت و وحید هاشمیان برای دقایقی از تمرین بازیکنان نوجوان ایران دیدن کردند و در ادامه کادرفنی تیم نوجوانان برای دقایقی تمرین را متوقف کرد تا ضمن خوشامدگویی، دقایقی را به آنها اختصاص بدهند.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفت: در بازی‌های مرحله نخست که چهار ماه قبل به همدان آمده بودیم، نمایشی که از خودتان در بازی‌های‌ رسمی نشان دادید برایم بسیار جالب و خارج از تصور بود. بی شک حاصل زحمات کادرفنی و خود شما بوده است و اکنون همه هدفتان باید رسیدن با جام جهانی باشد.

وی در ادامه خاطره‌ای کوتاه گفت: تیم زیر ۱۷ سال ایران با تیم زیر ۱۷ سال آلمان در جام جهانی نوجوانان بازی انجام داد که در آن زمان خودم در تیم پایه‌های هامبورگ حضور داشتم. در آن‌ بازی تیم ایران ۴ گل به آلمان زد. برای من که سال‌ها در آلمان بازی کرده بودم و آنجا تجربه داشتم و‌ از سطح امکانات و زیرساخت آنها آگاه بودم، باور این نتیجه خیلی سخت بود. در نهایت از دل آن تیم امثال صیادمنش بیرون آمد و‌ انشاالله این اتفاق هم برای شما خواهد افتاد و باعث خوشحالی مردم و رسیدن شما به درجات بالاتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج