۹۴۷۴۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سقوط شاهین به لیگ دسته اول

با نتایج رقم خورده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، صدرنشینی مس، دومی گیتی پسند و سقوط شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول قطعی شد.

خبرگزاری ایسنا: هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر امروز(سه‌شنبه) برگزار شد که طی آن سقوط شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول و صعود مس به پلی آف به عنوان تیم اول و گیتی پسند به عنوان تیم دوم قطعی شد.

در بازی های امروز مس سونگون در مصاف با قعرنشین لیگ یعنی شاهین کرمانشاه در حالی که با نتیجه ۶ بریک از مهمان خود پیش بود، شاهین در اعتراض به داوری تیم خود را بیرون کشید تا بازی نیمه تمام بماند. به این ترتیب شکست شاهین در این بازی قطعی است و نتیجه نهایی پس از رای کمیته انضباطی مشخص می شود. با این نتیجه مس ضمن قطعی کردن صدرنشینی خود در پایان فصل، سقوط شاهین به لیگ دسته اول را هم قطعی کرد.

گیتی پسند در دیداری نزدیک و دشوار در مشهد با تک گل اصغر حسن زاده به پیروزی رسید. این دیدار در پایان با حاشیه هایی همراه بود و دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

در شاهین شهر هایپر از سد ارژن شیراز گذشت تا بقایش در لیگ را قطعی کند و حتی به حضور در پلی آف هم امیدوار شود. با این نتیجه ارژن همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کند.

سن ایچ ساوه در دیداری نزدیک و پینگ پنگی اهورای بهبهان را شکست داد. اهورا با این شکست به رده سیزدهم سقوط کرد تا در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار بگیرد چرا که آذرخش بندرعباس در بازی خانگی خود محمد سیما را شکست داد و به رده دوازدهم رفت. با این نتیجه هفتمی محمد سیما در لیگ برتر هم قطعی شد. به این ترتیب تنها بازی قطعی پلی آف جدال گیتی پسند با محمد سیما است. مقاومت البرز هم با شکست دادن حفاری در اهواز ناکامی های تیم اهوازی را ادامه داد و از سوی دیگر قطعی شدن حضور این تیم در پلی آف را به تاخیر انداخت. به این ترتیب سهمیه هشتم پلی آف یکی از دو تیم حفاری خوزستان یا هایپر شاهین شهر خواهد بود.

با وجود اینکه سازمان لیگ تاکید کرده بود همه بازی‌ها همزمان برگزار شود، تیم های شهروند ساری با ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه با هم روبرو شدند که این بازی را شهروند به سود خود خاتمه داد تا به قرار گرفتن در رده سوم امیدوار شود.

نتیحه بازی ها به شرح زیر است:

فرش آرای مشهد صفر- گیتی پسند اصفهان یک
مس سونگون۶- شاهین کرمانشاه یک(نیمه تمام)
هایپر شاهین شهر۴-ارژن شیراز۲
آذرخش بندرعباس۴- محمد سیمای قم۱
سن ایچ ساوه۷- اهورای بهبهان۴
حفاری خوزستان صفر- مقاومت البرز۳
شهروند ساری۲- ستارگان ورامین یک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج