جاباما
۹۴۷۶۸۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

کلانی‌: با رفتن کالدرون خللی در موفقیت‌های پرسپولیس ایجاد نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور کریم باقری در کادر فنی نعمت است و اگر گابریل کالدرون هم بازنگردد، با حضور باقری جای نگرانی نداریم.

ایرنا: حسین کلانی با اشاره به شرایط حال حاضر پرسپولیس و ابهاماتی که در مورد عدم بازگشت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان مطرح می‌شود، گفت: نمی‌دانم که شرایط مالی باشگاه چگونه است و هیات مدیره و مدیریت چه شرایطی دارد اما مدیران گفته‌اند به مرور زمان این مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: با حضور مدیری ورزشی مانند محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس فکر نمی‌کنم که جای نگرانی وجود داشته باشد و از دید من تمام مشکلات حل خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران اضافه کرد: تاکنون هیچ مربی خارجی نبوده که با او به مشکل بر نخوریم. مربیان ایرانی هیچ‌وقت چنین شرایطی را ایجاد نمی‌کنند. با وجود برخی موفقیت‌ها که خلق شده اما من مخالف حضور مربی خارجی در فوتبال ایران هستم.

کلانی اضافه کرد: فوتبال ورزشی است که مردم ما با احساس آن را دنبال می‌کنند و فوتبال در زندگی روزمره آنها تاثیر دارد اما مربی خارجی این احساس را درک نمی‌کند. از طرفی دیگر سطح فوتبال ما همین است. ما از نظر استعدادی در سطح بالایی قرار داریم اما از نظر امکانات شرایط خوبی نداریم و تا زمانی که در این زمینه پیشرفت نکنیم سطح فوتبال ما همین خواهد بود.

وی تاکید کرد: در فوتبال ما بارها پیش آمده که یک مربی چه در میانه فصل و چه پایان فصل تیم را رها کرده و رفته است. چه زمانی مربی ایرانی چنین کاری انجام داده است؟

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه احتمال دارد کالدرون به ایران بازنگردد، خاطرنشان کرد: او مربی خوبی است و توانسته تیم را در صدر جدول حفظ کند اما فکر نمی‌کنم با رفتن او هم خللی در موفقیت‌های پرسپولیس ایجاد شود. پرسپولیس سال‌هاست که از حضور کریم باقری بهره می‌برد و می‌توان روی او حساب ویژه‌ای باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      با رفتن تو و این هیئت مدیره هم هیچ مشکلی برا پرسپولیس پیش نمیاد
      پس بروووو استعفا بده برید
      برانکو که رفت کالدرون که رفت پس شما چه کار میکنید کارتون چیه وضیفتون چیه ؟؟؟

      پاسخ ها

      • ش م

        با سلام و خسته نباشید جناب آقای انصاری فرد خواهشا انقدر که به فکر برگشت سرمربی که بود و نبودش مهم نیست هستید ی مقدار هم به فکر خرید بازیکن باشید چرا که همه تیمهای رقیب در حال خرید بازیکن و تقویت خود هستند ولی پرسپولیس هیچ حرکت مثبتی از خود نداشته از شما که ی پرسپولیسی و ی مدیر ورزشی هستید توقع خیلی زیاده

    • سینا

      بهتر ک بره....مربی نیست.

    • خوزستان

      آفرین به توسرطلایی عزیز حرف دل هواداران رو زدی بیادبرا چی کالدرون کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج