جاباما
۹۴۷۶۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تکرار یک رکورد منفی برای یونایتد بعد از ۲۲ سال

تیم فوتبال منچستریونایتد ضمن قبول باخت خانگی در مصاف با رقیب همشهری، شاهد ثبت یک رکورد منفی در کارنامه‌اش بود.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول باخت خانگی ۳ بر یک مقابل منچسترسیتی در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، نه تنها کار خود را برای صعود به فینال این رقابت‌ها سخت کرد بلکه یک رکورد منفی هم به ثبت رساند، اتفاقی که از ۲۲ ساله تا شب گذشته (سه‌شنبه) برای این تیم رخ نداده بود.

منچستریونایتد در نیمه اول این بازی نمایشی بسیار ضعیف ارائه کرد که سبب شد در همان نیمه اول ۴۵ دقیقه ۳ بر صفر از رقیب همشهری عقب بیفتد. از سال ۱۹۹۷ این اولین بار بود که منچستریونایتد در نیمه اول یک بازی خانگی‌اش در اولدترافورد با چنین نتیجه‌ای از حریف خود عقب بیفتد. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد ماه می سال ۱۹۹۷ بود که شیاطین سرخ در خانه مقابل میدلزبورو به میدان رفته بودند.

شاگردان اولگنار سولسشایر در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری ارائه کردند و توسط مارکوس رشفورد توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما این گل نه تنها برای فرار از شکست خانگی کافی نبود بلکه آنطور که باید و شاید کار شیاطین سرخ را برای جبران در بازی برگشت آسان نکرد. تیم قرمزپوش شهر منچستر در بازی برگشت که نهم بهمن برگزار می‌شود، باید حداقل سه گل بزند و گلی هم دریافت نکند تا به فینال صعود کند.

آمارها نشان می‌دهند که در جام اتحادیه ۱۵ تیم آخری که در مرحله نیمه نهایی بازی رفت را در خارج از خانه برده‌اند به فینال صعود کرده‌اند.

این سیزدهمین بار بود که منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در بازی مقابل رقبا، طی یک نیمه حداقل سه گل می‌زند. بعد از سیتی، تاتنهام دومین تیم برتر انگلیسی است که بیشترین آمار را برای زدن سه گل یا بیشتر در یک نیمه از بازی دارد. آرسنال، چلسی، لسترسیتی، منچستریونایتد و سویندون همه با ۳ مورد در رده‌‌های بعدی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج