۹۴۷۷۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کریس مورفی: آماتور‌ها به ترامپ مشاوره می‌دهند

کریس مورفی، از منتقدان اصلی سیاست‌های خصمانه ترامپ در قبال ایران در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: «این دولت به انرژی بسیار زیادی نیاز خواهد داشت تا اقرار کند که استراتژی افزایش شدت آن‌ها به طرز بدی شکست خورده است؛ غرور و هوای‌ نفس را کنار بگذارید و تغییر موضع دهید. امشب، در این برهه حساس از تاریخ ما، تمام آن کاری که انجام می‌دهم این است که به طرز ناامیدانه‌ای از آن‌ها انتظار دارم تا انتخاب درستی داشته باشند.»

خبرگزاری ایسنا: کریس مورفی، از منتقدان اصلی سیاست‌های خصمانه ترامپ در قبال ایران در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: «این دولت به انرژی بسیار زیادی نیاز خواهد داشت تا اقرار کند که استراتژی افزایش شدت آن‌ها به طرز بدی شکست خورده است؛ غرور و هوای‌ نفس را کنار بگذارید و تغییر موضع دهید. امشب، در این برهه حساس از تاریخ ما، تمام آن کاری که انجام می‌دهم این است که به طرز ناامیدانه‌ای از آن‌ها انتظار دارم تا انتخاب درستی داشته باشند.»

به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور «کریس مورفی» از منتقدان سیاست‌های خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران تاکید کرد، به دنبال جلوگیری از یک "اشتباه فاجعه‌آمیز" دیگر در خاورمیانه است و دیگران را ترغیب می‌کند تا نگرانی‌های خود را ابراز کنند.

وی در یک سری از مصاحبه‌های تلویزیونی و توئیت‌هایی مکرر گفته است "ترور" یک مقام ایرانی به دستور ترامپ احتمالا آمریکا را با امنیت کمتری مواجه می‌کند و ممکن است به "جان باختن هزاران آمریکایی" منجر شود. این منتقد همچنین گفته است رئیس جمهوری آمریکا هیچ استراتژی واضحی در قبال ایران ندارد و آماتورهای مرتبط در اطراف ترامپ به وی مشاوره می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج