جاباما
۹۴۷۷۲۱
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

درآمد روزانه ۲۰۰میلیونی متهم از یک مجتمع!

نماینده دادستان تهران در دادگاه رسیدگی به اتهامات جهانبانی و عمار صالحی گفت: این دو متهم اموالی از جمله ملک و سهام دارند.

خبرگزاری مهر: نماینده دادستان تهران در دادگاه رسیدگی به اتهامات جهانبانی و عمار صالحی گفت: این دو متهم اموالی از جمله ملک و سهام دارند.

رسول قهرمانی در جلسه رسیدگی به اتهامات جهانبانی و عمار صالحی از متهمان پرونده بانک سرمایه خطاب به متهم جهانبانی گفت شما چه شرکتهایی داشتید که افراد روستایی هیئت مدیره و مدیران آن بودند شما با این شرکت‌ها وارد بانک شدید و بانک خارج از حد اعتباری تان به شما تسهیلات داده است.

وی افزود: حد اعتباری شما ۲۹ میلیارد بوده است اما چرا بسیار بیشتر از اینها تسهیلات گرفتید با زعفران وارد بانک شد و در زعفرانیه ملک می‌گرفتید.

نماینده دادستان ادامه داد: شما می‌گوئید ارتباطی با آقای بخشایش نداشتید اما در تمامی تسهیلات امضای آقای بخشایش وجود داشته است و در هیچ کجا نام درخشنده نبوده است عمده تحصیلات شما توسط شخص بخشایش و کاظمی پشتیبانی می شده است.

قهرمانی ادامه داد می‌گوئید ۳۵ میلیارد تومان رد مال کردید ما چنین چیزی را ردیابی نکردیم.
نماینده دادستان ادامه داد من خیلی به شما کمک کردم باید بگویم ۱۲۰۰ میلیارد اصل تسهیلات شما در پرونده ذکر شده است اما ما اصل تسهیلاتی که در ید شما بود را در نظر گرفتیم یعنی ۷۰۱ میلیارد تومان. البته بعد از آن رضوی و دیگر بدهکاران بانکی پرتوقع شدند.

قهرمانی با ارائه تقاضای از دادگاه خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت جهانبانی اموال زیادی در بیرون دارد ۳۴ میلیارد تومان در کارخانه سنگستان پاسارگاد دارد و بارها به همسرشان اعلام کردم که در این رابطه کمک کنند همچنین ملک اردبیل ایشان به گفته خودش روزی ۲۰۰ میلیون درآمد دارد از دادگاه در رابطه با اموال بیرون از زندان این فرد از جمله مجتمع گردشگری در مشکین شهر تقاضای کمک دارم.
قهرمانی تصریح کرد اموال زیادی از جمله سهام‌هایی در رابطه با جهانبانی مطرح است ۱۱ درصد سهام مؤسسه ملل برای جهانبانی است در رابطه با عمار صالحی هم باید بگویم که این فرد با پول شرکت‌ها ۴ واحد مسکونی در بلوار دریا سعادت آباد و دو واحد تجاری دارد.

قهرمانی ادامه داد ۱۷۰ نفر از مردم بیچاره سند شأن را به جهانبانی دادند تا با آنها وام بگیرد من هرروز اشک انها را در جلوی محل کارم می‌بینم.

نماینده دادستان خطاب به جهانبانی گفت شما اهلیت برای دریافت این تسهیلات را نداشتید نمی‌توانستید ۰۷۰ میلیارد تسهیلات بگیرید.

وی ادامه داد در رابطه با فاکتورهای صوری هم باید بگویم چطور شرکت‌هایی که همگی در یک اتاق بودند برای هم فاکتور صادر می‌کردند آیا این غیر از این است که معاملات صوری بوده است.

نماینده دادستان خطاب به جهانبانی گفت شما می‌گوئید اصل را تسویه کردید پس سود آنچه می‌شود ردیابی‌ها فاجعه بار بوده است جهانبانی می‌گوید موضوع عقد قرارداد مطلق بوده و من می‌توانستم هر کجا سرمایه گذاری کنم آیا این مشارکت عمومی بوده است البته تخلف بانک در این زمینه سر جای خودش مطرح است.

قهرمانی ادامه داد موضوع مشارکت شما نمی‌توانست مطلق باشد و ملک و ماشین خریدن سرمایه‌گذاری نبوده است البته الان خیلی به نفع شما و سایر بدهکاران بانکی شده است بدهکاران بانکی ان روز ۲۸ درصد را امضا کردند اما امروز مدعی هستند که این مسئله مصداق نزول است.

قهرمانی ادامه داد ملک شما ۵۰۰ درصد رشد کرده اما اکنون نگران آن ۲۸ درصد هستید افزایش قیمت مسکن که یک بخشی از آنها بانک عامل بودند باعث شده که بدهکاران بانکی خوشحال باشند.

وی ادامه داد بارها گفتید کار بازرگانی کردم من می‌گویم شما اهل آن نبودید شما پول می‌گرفتید و آن را به کسان دیگری می‌دادی تا برایتان کار کند اگر واردات کالاهای اساسی می‌کردید پول آن کجاست اگر گندم گوشت آوردید پول‌هایش کجاست.

وی خطاب به قاضی گفت متأسفانه آقایان با سفته تسهیلات می‌گرفتند و بعد از اینکه تسهیلات می‌گرفتند برای رفع مسئولیت کیفری از امضا سفته‌ها را عوض می‌کردند به طوری که فردی را به به بانک می‌فرستادند تا چک و سفته‌ها را کارتونی به بیرون بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای قهرمانی سلام...مدتی از شما خبری نبود تصور کردم اصحاب قدرت و ثروت شما را از صحنه حذف کردن...... خواهشمندم با نهایت شدت با مفسدان برخورد کن و دل مردم را شاد....

    • بدون نام

      این مفسدین فی العرض را به جهنم بفرستید ....

    • بدون نام

      این مفسدین فی العرض را به جهنم بفرستید ....

    • بدون نام

      200میلیون چیزی نیست شما سه هزار میلیاردی و بگیرید

    • ارش

      هیولای فساد تمام نشدنی است کی با این برخورد می کنه خدا می دونه

    • بدون نام

      این ها استاد کلاه برداری هستند .بهتر دانشگاه کلابردای تائسیس کنیم....احتیاج در جامعه ما چون!؟ در جامعه ما هری صادقانه باشد.میگویند فلانی منگوله چیزی نمی فهمه.........ای جان درد خودمان است.....

    • آزاد

      اگر روزی بانیان فساد در دادگاه صالحه محاکمه شدند یعنی مبارزه سالم با فساد شروع شده ،ولی اینها همه نوکران اربان فساد و مهرهای سوخته عوامل اصلی فساد هستند

      پاسخ ها

      • فرشاد

        بانکها درایران به جای اینکه در خدمت تولید وتولید کنندگان باشند تولید دردسر وفساد می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج