۹۴۷۸۳۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

تحلیل مطهری از حمله موشکی ایران

نماینده تهران در مجلس گفت: پاسخی که ایران به آمریکا داد، پاسخ دو ملت ایران و عراق بابت جنایت وحشتناکی بود که آن‌ها در به شهادت رساندن ۲ سردار رشید اسلام مرتکب شدند.

خبرگزاری تسنیم: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد عراق براساس آموزه‌های قرآنی انجام شد، گفت: ما وظیفه داریم در مقابل ظلم و تعدی که به ما می‌شود پاسخ بدهیم و این اقدامی که صبح امروز انجام شد نشان داد که ایران در وعده‌ای که داده بود جدی و صادق است.

وی با بیان اینکه اقدام سپاه قطعاً بازدارنده خواهد بود، ادامه داد: پاسخی که ایران به آمریکا داد، پاسخ دو ملت ایران و عراق بابت جنایت وحشتناکی بود که آن‌ها در به شهادت رساندن ۲ سردار رشید اسلام مرتکب شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه اقدام صبح امروز سپاه پاسداران اولین اقدام علیه آمریکا است، اضافه کرد: پاسخ اصلی قطعا اخراج کامل نیرو‌های آمریکایی از خاورمیانه و آزادی فلسطین است که ان‌شالله به برکت خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی این اتفاقات رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نکته مهم در پاسخ امروز ایران به آمریکایی‌ها این است که با وجود اعلام آماده باش نیرو‌های آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد آن‌ها نتوانستند از سامانه ضد موشکی خودشان استفاده کنند و مانع از اصابت موشک به پایگاه خود شوند که این نشان می‌دهد که قدرت نظام آمریکا آنچنان هم که تبلیغ می‌کنند، قدرتمند نیست و آسیب‌پذیر است.

مطهری با اشاره به هشدار سپاه به کشور‌های منطقه درباره عدم استفاده از خاک این کشور‌ها از سوی آمریکا برای حمله احتمالی به ایران، اظهار داشت: این هشدار بسیار جدی است اگر بنا باشد از کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیرو‌های آمریکایی به ایران حمله کنند طبیعی است که ایران پاسخ قاطع به آن‌ها خواهد داد.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: همکاری کشور‌های اسلامی منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ توجیه منطقی ندارد، اگر از ابتدا برخی از این کشور‌ها با آمریکا همکاری نمی‌کردند هیچ وقت وضعیت غرب آسیا اینگونه نمی‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که مخالف بودی درضمن درحال حاضر چکاره ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرشو بیان کرده اشکالی داره؟سانسور چی!

      • ناصر

        الانم مخالفه،داره موج سواری
        می کنه.
        راستی چرا چیزی راجع به ش مطهری نگف

    • بدون نام

      هروقت خسارت رو اعلام کرد بیا حرف بزن

    • بدون نام

      آقای مطهری امیدورام به برکت خون شهید حاج قاسم توهم از این به بعد سرعقل آمده باشی و بیخودی سنگ مخالفین رو به سینه نزنی.

    • محمدرضا بختیار

      آیا تعیین تکلیف در سیاست داخلی دیگر کشورها برای ایران مجاز است و برای یک ابر قدرت جهان غیر مجاز!!!آیا تفاوت تفکر سیاسی یک کشور با کشور ما آن کشور را به صف دشمنان ما پیوند می دهد؟!!تو این کشور نه تحلیلگر داریم و نه تئوریسین و نه تحلیل گر سیاسی فقط یک عده ای که خود را وارث حکومت دانسته اند و همه افکار را بر پایه ایدئولوژیک جلو می برند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز سیاست داخلی اون کشوری که شما میگی دقیقا مقابل سیاست خارجی ما قرار گرفته و هر کشوری که سیاستش این باشه که آمریکا از خاک اون کشور به ایران حمله کنه مسئولیت انتخابش رو باید بپذیره و منتظر عکس العمل دفاعی ایران باشه

      • بدون نام

        اولا ما دخالت نمیکنیم به خواست کشورهای همسایه اونجا هستیم بعدش ما با این کشورها همسایه هستیم امریکا چرا از هزاران کلیومتر از اون ور دنیا لشکرکشی میکنه چرا این همه پایگاه داره تو منطقه ما یکم فکر کن یکم تفکر کن انقد ذلیل نباش انقد ترسو نباش بالاتر از مرگ چیزی نیست

      • بدون نام

        ابر قدرت جهان؟ زرشک

    • بدون نام

      دیدی میشه آدم خوبی بود حیفه سعی کن همیشه خوب باشی شما جانشین پدرمحترمتان هستی

    • بدون نام

      اتفاقا اول باید کشورهای کوچولوی خیانتکار منطقه را باید ادب می کردیم بعد امریکا و اسراییل . اگران کشورهای کوچولوی منطقه ی ما نوکری امریکا و اسراییل را نمی کردند اصلا اسراییلی وجود نداشت و امریکا نیز در منطقه حضور نداشت

    • x man

      سر چی بحث میکنید !!
      واقعا باورتون شده که پایگاه امریکا رو رو سر نظامیاش خراب کردیم !
      تو خوشبینانه ترین حالت اگه اینکار کلا هماهنگ نشده باشه مطمعن باشید فقط چنتا ساختمون خالی رو زدیم .حتی یه هلکوپتر اسباب بازی هم اونجا نبوده

    • بدون نام

      در این امر خطیر که به دست سربازان واقعی و جان برکف انجام شده، هیچ کدام از مجلسی ها و دولتی ها حق نظر دادن ندارند .... فقط باید بروند بمیرن با این اقتدارشون در کشور داری ......
      درود بر مردان جنگ و یاران حاج قاسم دلاور

    • علی

      مطهری حرف حق را میزند کاری هم با اصلاح و اصول و غرب و شرق نداره هرکه هر اشتباهی بکند اینقدر شهامت داره که نقد کند و نظر بده بعضی بیخود به ایشان حمله نکند بدرد بخوره برا روزهای تنگ لطفن جوسازی نکنید حیف است اینا بقول شهید سلیمانی فرزندان ما هستند

    • بدون نام

      تو با کدوم ساز میرقصی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطهری فرصت طلب هستش او معروف به چکش گرم وسرد هستش !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج