۹۴۷۸۴۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خشم سینماگران مطرح آمریکایی علیه ترامپ

موج اعتراض‌ها و واکنش‌ها نسبت به اقدام تروریستی ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و دمیدن او در آتش جنگ همچنان در میان هنرمندان و چهره‌های سینمایی آمریکا ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: در حالی که چهره‌های سینمایی در کنار دیگر چهره‌های آمریکایی در حال واکنش نشان دادن به ضربه سخت ترامپ از نیروهای ایرانی هستند، بسیاری از آنها جملات صبح امروز مایکل مور مبنی بر اینکه «قصاص از سوی ایران آغاز شده است. برای پسران و دختران‌مان در نیروهای مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد» را بارها ری‌توییت کرده‌اند.

مواضع توئیتری برخی از این چهره‌ها نیز در ادامه آمده است.

خشم سینماگران مطرح آمریکایی علیه ترامپ

مورگان جی فریمن کارگردان ۵۰ ساله آمریکایی در توییتی نوشته است: «هیچکس لازم ندارد بشنود ترامپ از دفترش یک سخنرانی جعلی بکند. لازم داریم او به سرعت از مقام خود پایین کشیده و متهم به جرایم جنگی شود. دونالد ترامپ دارد به خاطر اینکه استیضاح شده، آمریکایی‌ها را به کشتن می‌دهد.»

این سینماگر طی هفته گذشته و در واکنش به حمله تروریستی آمریکا علیه شهید سردار سلیمانی از ترامپ به‌عنوان یک تروریست، کودک آزار، نژادپرست، هنرمند شیاد، تبعیض‌گر جنسیتی، بزدل، دروغگو، کلاهبردار و مجرم یاد کرده بود و نوشته بود: «دونالد ترامپ رئیس جمهور من نیست.»

خشم سینماگران مطرح آمریکایی علیه ترامپ

مارک همیل بازیگر «جنگ ستارگان» نوشته است: نوستراداموس الان حتماً خیلی حسودی می‌کند. «باور دارم او زمانی پیش از انتخابات به ایران حمله می‌کند، چون فکر می‌کند تنها راهی است که می‌تواند رییس‌جمهور بشود. وقاحت‌بار نیست؟» [سخنان در گیومه متعلق به ترامپ و زمانی است که اوباما برای دور دوم ریاست جمهوی نامزد شده بود]

همیل در ادامه نوشته: «کاملاً با این حرف موافق هستم و جواب سوال شما هم این است که بله، واقعاً وقاحت‌بار است.» [تاکید بر اینکه این سخنان درباره خود ترامپ صدق می‌کند و تلاشی برای انتخاب دوباره‌اش است]

خشم سینماگران مطرح آمریکایی علیه ترامپ

ایوا دوورنی کارگردان سرشناس نیز با تاکید بر اینکه «ایرانی‌ها هرگز به مواضع آمریکایی در عراق موشک بالیستیک شلیک نکرده بودند؛ نه طی اشغال کشور توسط ایالات متحده بین سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱ و نه طی بازگشت نیروهای آمریکایی به عراق بعد از ۲۰۱۴.» اعتراض خود به اقدامات اخیر رییس جمهور امریکا را نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      هنرمندان آمریکایی رو ببینید بعد سلبریدیهای داخلی رو نگاه کنید پستاشونو نگاه کنید!! بذدلای ترسو

    • بدون نام

      اینا میخوان ترامپ بره و یکی هم حزبیشون بیاد فکر کردین حامی ایران هستند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج