۹۴۷۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پدر و پسر گوشی‌قاپِ خیابان ابوذر دستگیر شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پدر و پسر گوشی قاپ با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۱۶ بیست و هشتم شهریور ماه سال جاری خانمی جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن موبایل گران قیمتش توسط ۲ سارق موتورسوار اعلام شکایت کرد.

وی عنوان کرد: پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ اختیاری گفت: مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان، گفت: روز وقوع سرقت در خیابان ابوذر در حال پیاده روی بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت در نزدیکی ام متوقف و گوشی گران قیمتم توسط ترک نشین موتورسیکلت قاپیده شد. در همین لحظه با وی درگیر و گلاویز شدم که ترک نشین به ناچار خود را به داخل رودخانه بلوار ابوذر انداخته و متواری شد و در ادامه نیز راکب موتورسوار گریخت.

وی افزود: کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع سرقت تصویر یکی از سارقان را به دست آوردند و در بررسی‌های پلیسی هویت وی به نام " هاشم " ۵۲ ساله به دست آمد. با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده، دستور دستگیری وی صادر شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان متهم را دوازدهم دی ماه در مخفیگاهش در محدوده جنوب تهران دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه به دست آوردند که سارق با همدستی پسرش به نام "رادمهر" ۲۵ ساله سرقت‌ها را انجام می‌داد، گفت: بلافاصله همدستش در همان محدوده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش موتورسیکلتی که سارقان با آن سرقت می‌کردند کشف و به همراه دومین متهم پرونده به پایگاه منتقل شد.

اختیاری تصریح کرد: سارقان ضمن اعتراف به سرقت گوشی شاکی به ۳۰ فقره سرقت موبایل قاپی در محدوده جنوب شرق تهران نیز معترف شدند و اظهار داشتند، به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه‌های زندگی با پسرم تصمیم به سرقت گرفتیم و پس از سرقت اموال مسروقه را به دو مالخر به نام‌های جمشید و پارسا می‌فروختیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت افزود: به دنبال اظهارات متهمان کارآگاهان طی هماهنگی قضائی هر دو خریدار اموال سرقتی را در محدوده خیابان ری شناسایی و دستگیر کردند که آن‌ها در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

اختیاری تصریح کرد: با توجه به دستگیری متهمان و اعتراف صریح به بزه انتسابی تا کنون ۲۰ تن از مالباختگان، سارقان را به عنوان سارق خود شناسایی کرده اند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجــب پـــدری!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج