۹۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دستگیره های کابینت ها

امروزه هنگام خرید کابینت فقط در مورد درها نیست که شما دست به تصمیم گیری می زنید بلکه دستگیره ها نیز مدل های مختلف و زیبایی دارند که شما را وادار به تصمیم گیری می کنند . بنابراین مدل دستگیره ها نیز امروزه بسیار مهم بوده و می تواند تصویری زیبا و هنرمندانه در دکوراسیون شما ایجاد نماید.

امروزه هنگام خرید کابینت فقط در مورد درها نیست که شما دست به تصمیم گیری می زنید بلکه دستگیره ها نیز مدل های مختلف و زیبایی دارند که شما را وادار به تصمیم گیری می کنند . بنابراین مدل دستگیره ها نیز امروزه بسیار مهم بوده و می تواند تصویری زیبا و هنرمندانه در دکوراسیون شما ایجاد نماید .
روزهای که تنوع محصولات در بازار کم بود و به سختی می شد مدل های متفاوتی را جستجو نمود گذشته است . در قدیم تنها تنوع دستگیره ها در گرد یا صاف بودن آنها خلاصه می شد . اما امروزه اگر به دنبال خرید دستگیره برای کابینت ها بروید با انواع و اقسام رنگ ها و مدل و پرداخت ها مواجه می شوید.

دستگیره های کابینت ها

یکی از انواع پر طرفدار دستگیره ها ، دستگیره های الومینیومی با پرداخت کامل و نمای سبک و لطیف می باشد . اگر به دنبال دستگیره های زیبا و در عین حال جدید و متفاوت می باشید بهرتین انتخاب قرن ۲۱ همان دستگیره های گرانیتی است . از آنجایی که کابینت ها باید حرارت ایجاد شده به علت اشپزی را تحمل کنند دستگیره های گرانیتی با مقاومت بالا انتخاب مناسبی می باشد . همچنین تمیز کردن این دستگیره ها اسان است .
اگر می خواهید در اشپزخانه جلوه ای شاد ایجاد کنید دستگیر های با طرح های غیر معمول مثلا صدفی ، شاخه و برگ ، خرس های اسباب بازی ، قاشق و چنگال ، ماهی و ..... ررا انتخاب نمایید . در هر حال دستگیره ها را با نهایت دقت انتخاب کنید و به یاد داشته باشدی تاثیر زیادی در نمای اشپزخانه دارند . در مورد رنگ دستگیره ها نیز سخت گیر بوده و ان را هماهنگ با رنگ درها و رویه کابینت ها انتخاب کنید .

منبع : Decorationnews.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج