۹۴۸۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال چه زمانی به آرامش می‌رسد؟

ستار همدانی از استقلال رفت. عمر سرپرستی هافبک سابق استقلال آنقدر کوتاه بود که هیچ کس نمی‌تواند میزان توانایی او را در این تیم آنالیز کند.

ایران ورزشی: ستار همدانی از استقلال رفت. عمر سرپرستی هافبک سابق استقلال آنقدر کوتاه بود که هیچ کس نمی‌تواند میزان توانایی او را در این تیم آنالیز کند. ستار جزو منتقدان سرپرست سابق استقلال (جواد زرینچه) بود. همدانی در روزهایی که جواد به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال می‌نشست از نحوه عملکردش انتقاد کرد. همان روزها بود که یکسری از بازیکنان سابق استقلال از جواد زرینچه حمایت کردند و معتقد بودند که ستار نباید از اسطوره استقلالی‌ها اینطور انتقاد کند اما زمانی که استرا با رفتنش از استقلال همه را شوکه کرد، جواد زرینچه هم گفت من هم می‌روم، جواد رفت و اتفاقاً بعد از مدتی کوتاه زمانی که فتح‌الله‌زاده به استقلال برگشت، همدانی نیز سرپرست استقلال شد و جای زرینچه را گرفت.

ستار همدانی اما بدترین روزها را برای بازگشت به استقلال انتخاب کرده بود. سرپرست جدید استقلال خیلی زود متوجه شد که شرایط این تیم برای ماندنش مساعد نیست. تنها کاری که همدانی به عنوان سرپرست استقلال کرد این بود که بعد از بازی با ماشین‌سازی وقتی فرشید اسماعیلی در رختکن گرد و خاک به پا کرد و در حکم یک سرمربی میلیچ را به خاطر اعتراض به تعویضش تنبیه کرد از استقلال اخراج کرد! این اولین و آخرین تصمیم ستار در هنگام سرپرستی‌اش در استقلال بود و در نهایت با آمدن مجیدی ترجیح داد جمع استقلالی‌ها را ترک کند تا استقلال دوباره بدون سرپرست شود اما چه کسی قرار است جانشین ستار همدانی شود؟ نخستین گزینه‌ای که در رسانه‌ها مطرح شد نام بهتاش فریبا بود اما فریبا روز گذشته در مصاحبه‌ای کوتاه این مسأله را تکذیب کرد تا استقلال به گزینه‌های جدید برسد.

البته ستار همدانی بعد از جدایی از استقلال در خصوص استعفایش از سرپرستی تیم استقلال تهران اینطور گفت: «پس از معارفه و شروع تمرینات، جلسه‌ای را برگزار کردیم که متأسفانه در جمع‌بندی که انجام گرفت به این نتیجه رسیدم شرایط برای کار مهیا نیست و به همین دلیل استعفای خود را به خلیل‌زاده دادم. البته خوشحالم که تمرینات آبی‌پوشان آغاز شد و تیم رفته رفته تا پایان هفته شکل کامل خود را خواهد گرفت و تمرینات روز به روز جدی‌تر برگزار خواهد شد.»

همدانی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود دوستی شما با امیر قلعه‌نویی و ارتباط نزدیکی که با او داشتید باعث شد نتوانید با کادر فنی جدید همکاری کنید، گفت: «چنین چیزی صحت ندارد. من سرباز استقلال هستم و تمام تلاشم این است که اگر در استقلال باشم یا نباشم به تیمم خدمت کنم.

استقلال تیم بزرگی است و با رفتن من یا امثال من اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد و من چون شرایط را مناسب ندیدم استعفا دادم.» سرپرست سابق تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر باز هم به شما نیاز شد به جمع آبی‌پوشان باز خواهید گشت یا خیر، گفت: «من به تیم استقلال علاقه زیادی دارم و هر زمان که بدانم به وجود من نیاز است به طور حتم برای کمک کردن باز خواهم گشت.»

همدانی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند در ادامه راه موفق باشد یا خیر، گفت: «آبی‌پوشان از نفرات خوبی برخوردارند و مطمئناً چند بازیکن هم به جمع آنها اضافه خواهند شد و من آرزو می‌کنم استقلال در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر موفق باشد.»

ستار حرف‌هایش را اینطور به پایان برد: «از هواداران استقلال می‌خواهم که با شروع دوباره مسابقات دست از حمایت تیمشان برنداشته و با تمام وجود استقلال را مورد حمایت قرار داده و اجازه ندهند مسائل حاشیه‌ای آنها را از آبی‌پوشان دور کند.»

در استقلال اتفاق دیگری هم این روزها افتاده است. کاپیتان این تیم در تمرینات غایب است. وریا غفوری کاپیتان استقلالی‌ها که همیشه رک و بی‌پرده صحبت می‌کند و حاضر نیست به قول خودش زیر بار حرف زور برود این روزها به دلیل پرداخت نشدن حق و حقوقش حاضر نیست در تمرینات شرکت کند. البته این امکان وجود دارد که دلیل غیبت آقای کاپیتان مسائل دیگری هم باشد اما هر چه هست فعلاً وریا در تمرینات آفتابی نشده تا استقلالی‌ها رنگ آرامش را به خود نبینند.

بدون شک در فصل جاری با شرایطی که به وجود آمد و کارهایی که استراماچونی انجام داد استقلال ناآرام‌ترین تیم لیگ بوده است و روزی که قرار بود با آمدن سرمربی جدید همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد اتفاقاً این امر میسر نشد و در نهایت سرپرست این تیم استعفا کرد و کاپیتانش هم در تمرینات حاضر نشد تا استقلال همچنان به دنبال آرامش بگردد. پذیرش این نکته که استقلال بتواند با این شرایط نامساعد کاندیدای قهرمانی لیگ نوزدهم باشد، سخت است. تا اینجای کار فعلاً نه کاپیتان آمده‌ است و نه نیمکت مربیان استقلال به آرامش و ثبات رسیده!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر ملعون.

    • بدون نام

      ۱۴۰۰ب بعد

    • x

      زمانی که مافیای لنگ دست از سر فوتبال بردارند

    • hamed

      تا 1400

    • بدون نام

      وقتی اون سلطان فر آشغال بره گوم شه

    • بدون نام

      هیچوقت
      آرامش استقلال فقط ۳،۴ هفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج