۹۴۸۰۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فلاحت‌زاده: مجیدی از خودگذشتگی کرد

مدافع اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: اولین نتیجه خوب در اولین دیدار خیلی برای فرهاد و تیمش مهم است.

خبرورزشی: فرشاد فلاحت زاده مدافع اسبق استقلال از سپردن این تیم به فرهاد مجیدی ابراز خشنودی می کند و معتقد است نتیجه این تصمیم در هر صورت برای استقلال مفید است.

فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای جانشینی استراماچونی بود؟

در این شرایط فرهاد مجیدی بهترین کسی بود که می‌شد به استقلال آورد. او آخرین نفری بوده که قبل از استراماچونی با بخش اعظم این بچه‌ها کار کرده بود. از مدل تمرینی و سبک بازی آن‌ها خبر دارد و قطعاً در این مدت هم با تیم در ارتباط بوده است. فرهاد در همان چند بازی فصل قبل هم ثابت کرد راه کار در استقلال را بلد است.

چه تضمینی است که باز هم موفق شود؟

در فوتبال هرگز نمی‌توان تضمین داد. استراماچونی هم که از اینتر به استقلال آمده بود هرگز حرف از قهرمانی و قول‌های اینچنینی نزد. یادمان نرود فرهاد یک تیم لطمه‌خورده از نظر روحی را تحویل می‌گیرد. تیمی که در این یک ماه به شدت تحت فشار روحی قرار داشت. هر روز یک حرف و هر ساعت یک خبر تیم را تحت‌الشعاع قرار داده و هوادار باید او را درک کند. فرهاد مجیدی قطعاً کار سختی در پیش دارد و همین که چنین ریسکی کرده و استقلال را تحویل گرفته باید به او تبریک گفت.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

استقلال ۳، ۴ بازی خیلی مهم و سخت در پیش دارد که یکی از آن‌ها شهرآورد است. دو دیدار در پلی آف که می‌دانم برای خود فرهاد هم خیلی خیلی اهمیت دارد، چون در حوزه خلیج فارس خیلی‌ها او را به عنوان یک استقلالی متعصب می‌شناسند و برای همین از بازیکنان تیم توقع می‌رود با او همراهی بالایی داشته باشند. فرهاد مجیدی با وریا، کریمی، چشمی و بزرگ‌تر‌های تیم حرف زده و قطعاً می‌داند باید با یک تیم یکدست و هماهنگ وارد دور برگشت شود.

هوادار هم این را درک می‌کند؟

هوادار استقلال در این مدت دید که چه اتفاقاتی رخ داد و قطعاً می‌داند خود فرهاد هم جزو دسته‌ای بود که از استراماچونی می‌خواست به تیم برگردد و حتی او وقتی شک کرد ممکن است برگردد در مرتبه اول از همه عذرخواهی کرد و گفت تا هوادار نخواهد برنمی‌گردد. او وقتی آمد که دیگر باشگاه مستأصل شده بود و بالاخره باید یک نفر تیم را به لیگ برمی‌گرداند. او از خودگذشتگی کرده و باید کمکش کنیم. فکر می‌کنم اولین نتیجه خوب در اولین دیدار خیلی برای فرهاد و تیمش مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج