۹۴۸۰۴۰
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

موسوی: مجیدی با باشگاه به مشکل می‌خورد!

مهاجم سابق استقلال معتقد است در حال حاضر کسی جز فرهاد مجیدی نبود که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد

ایلنا: علی موسوی مهاجم سابق استقلال معتقد است در حال حاضر کسی جز فرهاد مجیدی نبود که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما فرهاد هم دستیاران انگلیسی و اسپانیایی خواسته و اگر باشگاه نتواند آنها را به خدمت بگیرد از الان بهانه لازم را برای عدم نتیجه گیری به او داده‌اند و کار سخت می‌شود اما اگر فرهاد مجیدی و دستیارانش بتوانند شادابی را به تیم برگردانند استقلال مثل دوران استراماچونی دوباره مدعی قهرمانی خواهد شد.

استراماچونی بعد از تمام اتفاقاتی که افتاد بالاخره به استقلال نیامد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

قبل از اینکه استراماچونی به استقلال بیاید گفتم وقتی می‌خواهید یک مربی سطح بالای اروپایی بیاورید اول باید امکانات لازم را فراهم کنید تا وقتی مربی می‌آید عصبی نشود و تیم را رها نکند و دقیقا هم همین اتفاق افتاد. در این یک ماه اخیر هم باشگاه یک چیزی می‌گفت و استراماچونی هم یک حرفی می‌زد و آخرش هم نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد و چه کسی طرف مقابل را سرکار گذاشته است چون آنقدر حرف و حدیث زیاد بود که مساله عادی نبود. آخرش هم نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد چون شفاف سازی نشد. هر چه باشگاه می‌گفت استراماچونی تکذیب می‌کرد و هر چه مربی می‌گفت باشگاه تکذیب می‌کرد و آخر هم نمی‌دانم چه کسانی به هدف شان رسیدند.

در این ماجرا استراماچونی ضرر کرد یا استقلال؟

صد در صد استقلال ضرر کرد. تیمی که از زمین خودش را کنده بود و مثل یک هواپیما داشت اوج می‌گرفت الان یکی از ارکان اصلی اش را از دست داده است و از صدر جدول به رتبه پنجم رسیده است. الان بدبین ترین آدم هم می‌داند با این بازیکنانی که استقلال داشت کسی امیدوار نبود اما استراماچونی همه را پرورش داد و به آنها اعتماد به نفس داد و آن نتایج را کسب کرد و به صدر جدول رسید.

استراماچونی هر شرطی گذاشت باشگاه پذیرفت و در نهایت هم نیامد. این وسط شان و منزلت باشگاه زیر سوال نرفت؟

این حرف و حدیث‌ها در رسانه‌های ایران مطرح می‌شد اما استراماچونی تکذیب کرد و گفت که هیچ چیزی عوض نشده است و استراماچونی قبول کرد به ایران بیاید و کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و رو در رو صحبت کند و این اتفاق نیفتاد.

در مورد حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال چه نظری دارید؟

با آن حجم فشاری که هواداران روی باشگاه آوردند و آنقدر استراماچونی خوب کار کرده بود که اسم فرهاد را هم نمی‌شد در آن ۱۵ روز اول آورد چون باشگاه می‌خواست این کار را بکند اما هوادار قبول نکرد چون اتحاد سختی بین استراماچونی و بازیکنان و هواداران بود و هواداران کسی غیر از او را قبول نمی‌کردند اما با این جوسازی هایی که این اواخر شد کسی جز فرهاد نبود که هواداران روی او تعصب داشته باشند.

اگر هم می‌خواستند مربی خارجی بیاورند که همین استراماچونی خوب کار کرده بود. انشالله پا قدم فرهاد خوب باشد اما او هم دستیار انگلیسی و اسپانیایی خواسته و اگر اینطوری بود که می‌توانستند پول بدهند مربی خارجی می‌آوردند. به نظر من افرادی که فرهاد خواسته را نمی‌توانند بیاورند و در نهایت فرهاد اگر موفق شود که بحثی نیست اما اگر نتیجه نگیرد و موفق نشود فرهاد می‌گوید مربی خارجی خواستم که نیاوردند و مثل روز روشن است که فرهاد با باشگاه به مشکل می‌خورد. انشالله که فرهاد موفق باشد اما اگر موفق نشود می‌گوید مربی خارجی خواستم که باشگاه نیاورد. اگر باشگاه می‌تواند اینها را بیاورد که استراماچونی و دستیارانش را نگه می‌داشت.

حضور مجید نامجو مطلق را در کادر فنی استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟

مجید نامجو مطلق سابقه خوبی در استقلال دارد و هم بازیکن خوبی بوده و هم از نظر اخلاقی خوب بوده است. فرهاد اول راهش است و باید ببینیم نامجو مطلق می‌تواند کمک خوبی برای او باشد یا نه اما هر دو نفر از پیشکسوتان خوشنام استقلال هستند هر چند که در مربیگری بحث تجربه و ایده است و انشالله این دو نفر مثل دوران بازیگری شان موفق باشند.

فرهاد زیر نام استراماچونی تحت فشار قرار نخواهد گرفت؟

فرهاد صد در صد باید نتیجه بگیرد . با سطح بازی تیم او کاری ندارم چون استقلال این اواخر خیلی قشنگ بازی می‌کرد و تیم فرهاد اگر هم قشنگ بازی نکند حداقل باید نتیجه بگیرد چون انتظارات هواداران با آن بازیهایی که تیم استراماچونی انجام می‌داد بالا رفته است. فرهاد باید تیم را در سطح بالایی نگه دارد و همراه با نتیجه هم باشد. کار سخت است و اگر فرهاد نتواند نتیجه بگیرد هواداران حاشیه درست می‌کنند.

اینکه می‌گویند فرهاد آدم خودرایی است و به حرف کسی گوش نمی‌کند مشکل ساز نمی‌شود؟

فرهاد مربی جوانی است و تجربه لازم را ندارد و صد در صد باید با بزرگان مشورت کند و فکر نمی‌کنم اینطوری باشد که مشورت نگیرد و قطعا مشورت می‌کند.

فکر می‌کنی استقلال امسال بتواند قهرمان شود؟

استقلال اگر بتواند مثل دوران استراماچونی بازی کند در حد قهرمانی خواهد بود چون آن موقع تیم سراسر هجومی بازی می‌کرد و با ارائه یک فوتبال خوب تراکتور و سپاهان را پشت سر گذاشت. اگر با اتفاقات اخیر تیم دچار افت نشده باشد نیم فصل دوم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. بچه‌ها از نظر روحی تحت فشار هستند چون یک ماه سخت را پشت سر گذاشته‌اند و باید ببینیم از نظر روحی چطور استارت می‌زنند. بازیکنان استقلال خیلی سرحال و آماده بودند و مهم است که فرهاد و دستیارانش با تمرینات خاص دوباره شادابی را تیم برگردانند. امیدوارم فرهاد و نامجو مطلق تمرینات ویژه‌ای را در نظر بگیرند تا شادابی را به جمع بازیکنان بیاورند تا تیم روند سابق را به خودش بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سردار سلیمانی

      هوادران استقلال زود فریب میخورند همه این اتفاقات زیر سر خلیل زاده هست که فتح الله زاده رو آورد تا مجیدی رو بیاره هواداران رو فریب بده ..فتحی کچل باعث بانی اش این روزهای استقلاله

    • بدون نام

      کلا مجیدی با همه مشکل دارد

      پاسخ ها

      • مهدیه

        خوش اره

    • فریبا و جواد

      مجیدی با باشگاه به مشکل نمیخوره ، مجیدی خودش مشکله و باشگاه باهاش به مشکل میخوره . منتظر حیا کن رها کن هستم تا این خائن بفهمه روبروی هوادارا وایسادن یعنی چی

    • ح_ ن

      این استقلال حتماموافق میشود،

      پاسخ ها

      • قرمزته

        بزک نمیر بهار میاد قمبزه با خیار میاد کیسه ها پنج هزار بده آش به همین خیال باش

    • مهدیه

      خوشحالم

    • بدون نام

      مجیدی با حجازی قلعه نوعی استیلی خلاصه اگر جلوی ایینه برود با خودش هم مشکل پیدا میکند استقلا را به فنا میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج