جاباما
۹۴۸۰۵۸
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

سردار صفوی: ترامپ به بن‌بست رسیده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در چند سال گذشته اراده دشمن برای تغییر محاسبات مسئولان متمرکز بود اما مردم در چند روز گذشته تمام محاسبات دشمن را برهم زدند.

خبرگزاری مهر: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در چند سال گذشته اراده دشمن برای تغییر محاسبات مسئولان متمرکز بود اما مردم در چند روز گذشته تمام محاسبات دشمن را برهم زدند.

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت لشکر عاشورا که در محل ستاد سپاه عاشورا برگزار گردید، در جمع رزمندگان دفاع مقدس و نیروهای کادر سپاه با بیان نقش آفرینی تبریز در طول تاریخ معاصر ایران گفت: مردم مؤمن، هوشمند و شجاع تبریز و آذربایجان در طول تاریخ معاصر همواره ستون مستحکم استقلال ایران بوده اند و آذربایجان از گذشته دیار محبان ولایت و پیشگام و پیشقدم و خط شکن در نهضت‌ها و انقلاب‌های معاصر ایران و بطور خاص پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

سرلشکر صفوی افزود: در ماجرای ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همرزمانشان، مردم تبریز محور و پیشران حرکت اصلی در کشور شدند. اقدام مردم تبریز تکثیر روح انقلابی در اتمسفر جامعه بود و تعطیلی بازار نشان از همان حرکت آشکار در مسیر انقلاب است.

وی افزود: در چند سال گذشته اراده دشمن برای تغییر محاسبات مسئولان متمرکز بود اما مردم در چند روز گذشته تمام محاسبات دشمن را برهم زدند و حماسه مردم در این چند روز تابلوی بلندی از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی بود.

سرلشکر صفوی ادامه داد: فضای عمومی آذربایجان و کشور در حادثه اخیر نشان از خیزش عمومی برای انتقام از دشمن دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه و در تحلیل شرایط محیط سیاسی امنیتی غرب آسیا و ایران و امریکا بیان داشت: عملیات تروریستی شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سردار دیگر اسلام ابو مهدی المهندس، جانشین فرماندهی نیروهای حشدالشعبی عراق نشان دهنده شکست راهبردی سیاسی، امنیتی ایالات متحده آمریکا و متحدانش در مقابل جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا است. شبکه تروریسم بین‌الملل دولتی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و موساد رژیم صهیونیستی با محاسبات و برآورد غلط طراحی و اقدام به این عمل جنایتکارانه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور نادان آمریکا و وزیر خارجه جنایتکار و نظامی‌های تروریست آمریکا بعد از تحریم‌ها و فشارهای چند سال گذشته علیه ملت مظلوم ایران، هم اکنون به بن بست رسیده اند و دست به عملیات بزدلانه و تروریستی که خارج از عرف و قوانین بین الملل است می‌زنند و افکار عمومی مردم جهان، منطقه و افکار عمومی مردم و نخبگان آمریکا را علیه سیاست‌های آمریکا بر می‌انگیزانند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: سیاست تحریم و فشار در مقابل اراده مصمم مردم شکست خورده است و به فضل الهی خون شهیدان ملت ایران و عراق پایمال و ضایع نخواهد شد و به برکت همین خون‌های شهیدان یک منظومه تغییرات اساسی فرهنگی، امنیتی و سیاسی در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه قدیم و جدید شکل خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج