۹۴۸۰۶۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سلیمی‌نمین: حتماً جنگی شروع نخواهد شد

عباس سلیمی‌نمین به اعتمادآنلاین گفت: آمریکا پوشالی است و من نمی‌دانم چطور عده‌ای از روشنفکران فکر می‌کنند آمریکایی‌ها با یک انگشت می‌توانند ایران را جابه‌جا کنند. در پایان این را بگویم که مردم خاطرجمع باشند قرار نیست جنگی شروع شود.

عباس سلیمی‌نمین به اعتمادآنلاین گفت: آمریکا پوشالی است و من نمی‌دانم چطور عده‌ای از روشنفکران فکر می‌کنند آمریکایی‌ها با یک انگشت می‌توانند ایران را جابه‌جا کنند. در پایان این را بگویم که مردم خاطرجمع باشند قرار نیست جنگی شروع شود.

عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، اظهار داشت: شهادت پاداش سال‌ها مجاهدات سردار سلیمانی بود و در آینده هم برای کشور و نظام دستاوردهای زیادی خواهد داشت.

مصادره مراسم تشییع سلیمانی رفتاری بسیار مذموم خواهد بود

تحلیلگر اصولگرای مسائل سیاسی در ادامه سخنانش گفت: سیل جمعیتی که برای تشییع سردار شهید آمده بودند باعث می‌شود بتوانیم بگوییم سردار حاج‌قاسم سلیمانی با شهادتش وحدت در بین ایرانیان را پررنگ کرد. به همین دلیل باید گفت اینکه گروهی بخواهند این تشییع را مصادره به مطلوب کنند، رفتاری بسیار مذموم خواهد بود. البته چنین رفتاری از اهل فکر بعید است و هر کسی این کار را انجام دهد باخته است.

دستاوردهای کلانی با شهادت سردار سلیمانی در انتظار ایران است

او همچنین در ادامه افزود: دستاوردهای کلانی با شهادت سردار سلیمانی در انتظار ایران است. اگر میلیاردها تومان خرج می‌کردیم، به اندازه تشییع سلیمانی نمی‌توانستیم برای نظام تبلیغ کنیم. آمریکا این تصور را داشت که اگر تحت‌ تاثیر اتفاقات‌ آبان‌ماه و گرانی‌ها به ایران ضربه بزند، مردم پشت نظام را خالی می‌کنند. در واقع آمریکایی‌ها فکر می‌کردند مردم به ترور سردار سلیمانی واکنش نشان نخواهند داد. اما در عمل همه چیز برعکس شد و ایرانیان از هر طیف و سلیقه‌ای همه با هم نشان دادند همچنان نظام جمهوری اسلامی را از هر مساله دیگری مهم‌تر می‌دانند.

سلیمی‌نمین ادامه داد: کار به جایی رسید که اردشیر زاهدی واکنش تندی نشان داد و حتی فحش‌های رکیکی به آمریکایی‌ها داد تا معلوم شود خون شهید سلیمانی اثر خودش را به خوبی بر جا گذاشته و به نوعی نماد وحدت ایرانیان شده است.

حتماً جنگی شروع نخواهد شد

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در واکنش به شائبه‌هایی که در خصوص احتمال جنگ طرح می‌شود توضیح داد: حتماً جنگی شروع نخواهد شد. چون آمریکا در شرایطی نیست که با ایران بجنگد. جنگ احتمالی ایران و آمریکا جنگی درازمدت خواهد بود و آمریکایی‌ها به دلایل مختلف آمادگی رویارویی نظامی درازمدت را ندارند.

آمریکا پوشالی است

عباس سلیمی‌نمین در پایان سخنانش گفت‌: آمریکا پوشالی است و من نمی‌دانم چطور عده‌ای از روشنفکران فکر می‌کنند آمریکایی‌ها با یک انگشت می‌توانند ایران را جابه‌جا کنند. در پایان این را بگویم که مردم خاطرجمع باشند قرار نیست جنگی شروع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی ژست روشن فکری میگیرن روشن فکرهای ایران کیاهستن زیبا کلاغ وعبدی

    • محمدرضا عباسی،

      عاقلان دادند، واقعا خجالت اور است، فکر میکنند مردم از جایی اطلاع ندارند و یا بی خبرند،

    • کارمند

      میشه لطفا توهم بیجا ایجاد نکنید.
      همه هم صاحب نظر هستند

    • بدون نام

      بابا نوستراداموس..علم غیب داری یا با آمریکا مراودات پشت پرده داری

    • مرگ

      اگر هم شروع بشه. اماده ایم.

    • بدون نام

      مسوولین محترم توجه داشته باشن که سردار عزیزمان و قهرمان ملی ایران و کل آزدیخواهان و مظلومان دنیا بوده و خواهد بود . مسوولین اگر عاشق سردار هستن راه سردار را ادامه بدهند سردار حامی فقرا و مظلومان بود خدای ناکرده پشت سردار و رشادتهایش مخفی نشوید

    • بدون نام

      ملت قهرمان ایران به دنیا ثابت کردن که فرق سره و ناسره را تشخیص میدن . محبوبیت سردار کرار سپهبد سلیمانی عزیز به دلیل اینه که مرد عمل بود و چهل سال برای رفاه و امنیت کشور و مردم از خودگذشتگی کرد

    • بدون نام

      نکنه با ترامپ در تماسی!!!!

    • بدون نام

      منافقین بدتر از کفارند .ارتش وسپاه لیبرال اصلاحات سازندگی
      صهیون داخلی ارتش امریکا وناتو متحدانش وقوه قضاییه آنان
      آمریکا وحقوق به شر بین اللملی است ننگ باد برما شیعیان
      اگر اینها سالم فرارکنند.خیانت وجنایت ۴۰ ساله لیبرال منافق
      غارتگر کاخ نشینی وبرج اشرافی مسلم نبوده وستمگرند

    • بدون نام

      نظر شما زیاد مهم نیست جنگ حتما اتفاق می افتد دیر یا زود

    • محمد

      اگه من بجای فرمانده جدید بودم عذر کشور عراق را میخواستم چون سردارمان آنجا کشته شده آنها بودند که لو دادند سردارمان را شهید کردند بعد به تمام پایگاههای آمریکا حمله میکردم تمام تجهیزاتشان را مصادره ایران میکردم خسارت میلیاردی به امریکایی ها میزدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج