۹۴۸۱۴۸
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

کیمیا علیزاده برای سفر شخصی به اروپا رفته؟

مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: کیمیا علیزاده گفت به همراه همسرش برای یک سفر شخصی به اروپا می‌رود و ما هم نمی‌توانم در رندگی شخصی افراد جست و جو کنیم.

خبرگزاری میزان: آرش فرهادیان در گفت‌وگویی در خصوص خبر پناهندگی کیمیا علیزاده در کشور هلند اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعاتی که ما داشتیم کیمیا علیزاده مصدوم بود و شرایط حضور در مسابقات را نداشت و ما هم رسما اعلام کردیم هر زمانی مصدومیت او به طور کامل برطرف شود می‌تواند در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. چند روز بعد علیزاده اعلام کرد که قصد دارد برای یک سفر شخصی با همسرش به اروپا برود و همانطور که می‌دانید جستجو کردن در زندگی شخصی افراد وظیفه فدراسیون نیست.

وی افزود: ما هم شب گذشته از طریق یک یک خبر غیر رسمی فهمیدیم که علیزاده قرار است برای کشور هلند مبارزه کند، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و در این خصوص چند نکته وجود دارد. اول اینکه خود کیمیا هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و نمی‌توان رسماً اعلام کرد که او پناهنده شده است.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو تصریح کرد: نکته بعدی اینکه ما هنوز هم روی حرف خودمان هستیم؛ کیمیا در صورت رسیدن به آمادگی لازم می‌تواند در خدمت تیم ملی تکواندوی ایران باشد و زیر پرچم مقدس کشورمان مبارزه کند. ضمنا او سهمیه المپیک در بخش میکس را کسب کرده و می‌تواند به صورت آزمایشی در المپیک ۲۰۲۰ در این بخش شرکت کند. البته شایعاتی شنیده شده که همسر او خواستار این موضوع بوده، اما این حرف‌ها هم در حد حدس و گمان است و نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص صحبت کرد.

فرهادیان در پایان خاطرنشان کرد: شخصاً این عمل را نمی‌پسندند و معتقدم ما باید برای پرچم کشورمان جان بدهیم، اما اینکه عده‌ای توپ را به زمین فدراسیون تکواندو می‌اندازند کار درستی نیست. مگر فقط در رشته تکواندو این اتفاق رخ داده که حالا برخی‌ ما را مقصر قلمداد می‌کند. در مجموع تلاش خود را می‌کنیم تا هر چه زودتر با کیمیا علیزاده ارتباط برقرار کنیم تا بفهمیم داستان از چه قرار است و امیدوارم کیمیا بار دیگر با لباس تیم ملی تکواندو بانوان ایران در میادین بین المللی حاضر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا یوسفی

      اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
      ....

      حالا باید سر رو زانوتون بزارید...

    • بدون نام

      حتما واسه گردش رفته به همین خیال باشید

    • بدون نام

      آقای فرهادیان خودت خوب میدونی شماها و تیم آقای پولادگر همه قهرمانان رو فراری دادین
      بیگی، معتمد، حتی بهترین مربی تاریخ تکواندو و.....

    • مصطفی

      انشاءالله دروغه میدونم بچه باغیرتیه میادایران

    • بدون نام

      اره شما راست میگین دنیا دروغ ....اقا این اولیش,نیست واخرینش هم نیست

    • فرساش ایرونی

      اره واسه سفر شخصی رفته

    • امین

      خانم کیمیا سهمیه المپیک را میگیرد و یکی دیگر را برای مسابقه احیا می کنن و با گفتن مصدومیت و اماده بودن بدن کیمیا از تیم ملی کنار میزارن واقعا که ....

    • بدون نام

      تا قهر می کنند تغییر تابعيت می دهند از امکانات کشور استفاده می کنند جای کسان دیگر را در مسابقات می گیرند بعد که معروف شدند ناز می کنند خانمی در تکواندو جوانی در شطرنج و.....

    • احسان

      چرا تو این نسل جدید انقدر راحت به آرمانهایی مثل میهن پرستی و ارق آب و خاک پشت کرده میشه؟؟ چی باعث شده از ارزشها زده بشن و راحت بگدرند؟؟ کیا مقصرند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج