۹۴۸۱۷۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

پیروانی: حق ایران مقابل ازبکستان پیروزی بود

سرمربی اسبق امید ایران، گفت: شاگردان «حمید استیلی» در این مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و اگر شانس با آنها یار بود باید با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی اسبق امید ایران، گفت: شاگردان «حمید استیلی» در این مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و اگر شانس با آنها یار بود باید با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

«غلامحسین پیروانی» روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امید ایران در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل ازبکستان نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و توانست ما را به آینده امیدوار کند.

وی افزود: شاگردان «استیلی» در این مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و اگر شانس با آنها یار بود باید با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

سرمربی اسبق امید ایران خاطرنشان کرد: مهاجمان ایران در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و چند فرصت خوب را به راحتی از دست دادند. این ضعف برای مسابقات آینده باید برطرف شود.

پیروانی تصریح کرد: ازبکستان تیمی است که در رده امیدها یکی از قدرت‌های قاره آسیا محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری وسیعی را برای صعود به بزرگ‌ترین و معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان انجام داده است. آنها یکی از شانس‌های رفتن به المپیک توکیو هستند.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی‌ام این است در بازی بعدی خود مقابل کره جنوبی بازی راحت‌تری را پیش رو خواهیم داشت و این شانس را داریم در این جدال به پیروزی برسیم.

سرمربی اسبق امید ایران، خاطرنشان کرد: امید ایران از بازیکنان شایسته و مستعدی برخوردار است و آرزو می‌کنم این تیم به طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک پایان داده و راهی توکیو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهراب

      دو تا پاس سالم نمیتونستن بهم بدن خدایی ازبکها خیلی با برنامه فوتبال بازی میکردن در عوضش ابران فقط بزن زیرش بودش اصلا بره المپیک اونجا هم میخواد اینطوری بازی کنه

    • بدون نام

      کجا مستحق پیروزی بود بازی بی هدف و بی کیفیت چرا خودمان را داریم گول میزنیم از شما بعید است حاجی

    • خاک خورده

      اقای پیروانی گرامی منهم بازی را مثل شما دیدم. نظر من این میباشد که تیم حریف فوتبال را از تیم ما بهتر درک کرده بود و منسجم تر بود. خود شما هم به نقاط ضعف تیم اشاره کردید و شانس را چاشنی کار کردید، و تا حدی درست است ولی نتیجه همیشه به شانس بستگی ندارد. شاید نتایج استخراج شده از ماحصل بازی بتواند به ما کمک کند که کجای کار هستیم. ولی مطمعن هستم که این تیم نیاز به کمک همه جانبه دارد تا به ساحل امن برسد. کمی واقع بین باشیم. سپاس

    • بدون نام

      چون داداش جنابعالی تشریف داشتند داری چرت و پرت میگی شانس آوردیم مساوی کردیم

    • پورسنایی

      چون دا داشت تو این تیم دستی بر آتش دارد اینو میگی ....اگه دا داشت مربی نبود می گفتی ...بینی و بین الله بااین بضاعت حق ازبکستان بود ..تیم ما ناخوش احوال بود بضاعت ما همین قده..خداوکیییییلی خداوکییییییلی توان بردن نداشتیم تیم ما مریض احوال است و این تیم مربی درجه یک میخواد با این بضاعت بااین هدایت ومربیگری مربوط به قرن دقیانوس بینی و بین الله حق این تیم رفتن به المپیک نی ...خداوکیییییلی خداوکیییزبلی عین حقیقت را گفتم حالا ماخاد خوشتان بیا ماخاد خوشتان نیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج