جاباما
۹۴۸۴۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خلاء رهبر در خط هافبک تیم ملی المپیک!

غلامحسین پیروانی می‌گوید تنها مشکل تیم ملی امید نبود یک رهبر در خفط هافبک بود که با حضور نورافکن در این پست این مشکل برطرف خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: غلامحسین پیروانی می‌گوید تنها مشکل تیم ملی امید نبود یک رهبر در خفط هافبک بود که با حضور نورافکن در این پست این مشکل برطرف خواهد شد.

غلامحسین پیروانی، درباره تساوی تیم‌های ایران و ازبکستان در نخستین دیدار مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم ملی موقعیت‌های خوبی داشت ولی قدر این موقعیت‌ها را ندانست و توپ‌ها را به بیرون زد. اگر تیم ملی یک مدافع خوب داشت، می‌توانستیم از امید نورافکن در خط هافبک استفاده کنیم. ان‌شاء‌الله که شرایطی فراهم شود تا نورافکن یک خط جلوتر بازی کند.

وی درباره کنار گذاشتن عارف غلامی از تیم ملی به خاطر مسائل اخلاقی، اظهار کرد: اخلاق مهم‌تر است. خط دفاع مشکلاتی دارد در بازی‌ها سخت به ما ضربه می‌زند. بازی دوم تیم ملی با کره‌جنوبی است که جزو تیم‌های خوب آسیا است. بازی دوم ما ساده نخواهد بودو حتما باید کره‌جنوبی را ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی امید یادآور شد: در بازی نخست ازبکستان هم به اندازه ایران موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما ما بهتر عمل کردیم.

پیروانی درباره جبران دو شکست مقابل ازبکستان در دیدار دوستانه در زمان مربیگری فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: در آن مقطع تیم ملی کامل نبود. طی ماه‌های گذشته چندین دیدار تدارکاتی انجام شد و کادرفنی هم زحمات خود را کشید تا تیم ملی به این مرحله برسد ولی مشکل اصلی نبود ترکیب اصلی در بازی‌های دوستانه بود.

سرمربی سابق تیم ملی در واکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم ملی از حیث مسائل فنی خوب بود یا نه تاکید کرد: تیم ملی در میان زمین یک لیدر می‌خواهد که آن بازیکن امید نورافکن است. البته من من همراه تیم نیستم و شاید شناخت خوبی نداشته باشم. اگر تیم دفاع خوب داشت، امید نورافکن رهبر خط هافبک می‌شد و بازیکنان را جمع می‌کرد. او در خط هافبک خیلی موثرتر است.

وی درباره بازی دادن به مهدی قائدی، آقای گل لیگ برتر از نیمه دوم گفت: ترکیب آغازین تیم ملی خوب بود. قائدی در بازی های استقلال از دقیقه هفتاد به بعد تعویض می‌شود اما در این بازی انرژی او را برای نیمه دوم حفظ کردند. او را نگه داشتند تا تیم مقداری راه بیفتد. تنها مشکل تیم ملی نبود رهبر در خفط هافبک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج