۹۴۸۴۶۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تأخیر ۱۳ساعته پرواز تهران-کیش ایران ایرتور

در حالی پرواز شماره ۸۰۹۶ هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد کیش ساعت ۸:۰۵ صبح امروز انجام شد که مسافران این پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی هم اکنون در فرودگاه شیراز منتظر انجام پرواز به سمت کیش هستند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی پرواز شماره ۸۰۹۶ هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد کیش ساعت ۸:۰۵ صبح امروز انجام شد که مسافران این پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی هم اکنون در فرودگاه شیراز منتظر انجام پرواز به سمت کیش هستند.

یکی از مسافران پرواز ۸۰۹۶ هواپیمایی ایران ایرتور در گفتگویی اظهار کرد: این پرواز براساس زمان بندی اعلام شده ساعت ۸:۰۵ و بدون تأخیر فرودگاه مهرآباد را به مقصد جزیره کیش ترک کرد.

وی ادامه داد: درحالیکه به نزدیکی جزیره کیش رسیده بودیم خلبان پرواز اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان فرود در فرودگاه کیش وجود ندارد و باید به سمت فرودگاه شیراز حرکت کنیم.

مسافر پرواز ایران ایرتور با اشاره به اینکه ظهر امروز هواپیما در فرودگاه شیراز به زمین نشست و در حالیکه منتظر پیاده شدن از هواپیما بودیم، اما به ما اجازه این کار را ندادند.

وی با اشاره به بی توجهی مسئولان هواپیمایی ایران ایر تور به اعتراضات مردم، یادآور شد: براساس دستورالعمل رعایت حقوق مسافران در تأخیرات بیش از ۴ ساعت ایرلاین علاوه بر اینکه باید مبلغی را به عنوان خسارت به مسافران پرداخت کند بایستی از آن‌ها نیز پذیرایی کند، اما با این وجود هیچ کدام از مسئولان هواپیمایی ایران ایرتور حاضر به انجام این تکلیف قانونی نشدند.

مسافر پرواز ایران ایرتور بیان کرد: اعتراض مسافران باعث شد تا مسئولان فرودگاه و تیم حفاظت فرودگاه شیراز تذکراتی را به مدیران ایران ایرتور بدهند همین مسئله باعث شد آن‌ها اجازه دهند مسافران وارد سالن ترانزیت شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران ایرتور اعلام کرده پرواز تهران شیراز قرار است امروز ساعت ۲۰:۴۵ انجام شود و پس از ورود، مسافران پرواز تهران کیش را به جزیره کیش منتقل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواپيما ديگه سوار نشين يه كاروان تشكيل بديد با بار شتر و بزنيد به جاده

    • حمید

      از این به بعد مرثم با پیکان وموتور بروند.کیش زودتر میرسند تازه منفجر هم نمیشوند.!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج