جاباما
۹۴۸۴۷۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و شهرهای عبوری این محور سنگین و پرحجم درجریان است.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب به محور هراز سنگین و این ترافیک سنگین در شهرهای عبوری این محور مانند آزادراه تهران-پردیس، جاجرود، بومهن و... ادامه دارد.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم است و به دلیل گنجایش بالای این محور برای عبور خودرو مشکلی وجود ندارد.

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه محور هراز شاهد اعمال محدودیت و ممنوعیت است، بیان کرد: به دلیل انجام تعمیر روشنایی تونل‌های وانا، سد، زیرآب و تکاور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21 الی 5 بامداد روز بعد تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز ممنوع خواهد بود و هموطنان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و کندوان برای رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، پیش‌بینی می‌شود بارش های شدید برف و کولاک را در محورهای شرق استان تهران شاهد باشیم بنابراین هموطنان با تجهیز خودرو های خود به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودروهای خود به محور ها وارد شوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و استراحت کافی در حین و قبل از شروع مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج