۹۴۸۶۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سولسشر: برنامه‌ام در یونایتد بلندمدت خواهد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید با وجود شایعات درباره احتمال کنار گذاشتن او از هدایت این تیم، او همچنان به برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت شیاطین سرخ ادامه می‌دهد.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید حتی اگر ناکامی در رسیدگی و حل بعضی مشکلات کوتاه‌مدت این باشگاه باعث شود او پست خود به عنوان سرمربی تیم را از دست بدهد، ولی او همچنان به برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت شیاطین سرخ ادامه می‌دهد و توجهی به شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خود در این تیم نخواهد داشت.

سولسشر در صحبتهای خود تایید کرد که برای حل مشکلات فعلی و فوری باشگاه به فکر راه‌حل‌های فوری و مقطعی و از جمله جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود ولی حاضر نیست روی این انتقالهای کوتاه‌مدت و سریع قمار کند، در صورتیکه می‌داند چنین نقل و انتقالاتی می‌تواند به آینده باشگاه ضربه بزند. سولسشر می‌گوید با اینکه می‌داند چنین رویکردی می‌تواند به از دست دادن شغلش منجر شود ولی او در هیچ شرایطی از برنامه‌ریزی بلندمدت در یونایتد کوتاه نخواهد آمد.

سولسشر در این باره گفت:" استفاده از راه‌حل‌های سریع و کوتاه‌مدت اگر به نفع تیم باشد و شرایط را تغییر دهد لزوما کار بدی نیست. ولی ما نباید خودمان را در موقعیتی قرار بدهیم که هیجده ماه بعد از کاری که امروز کرده‌ایم افسوس بخوریم و بگوییم ای کاش چنین تصمیمی نگرفته بودیم".

سرمربی یونایتد در ادامه اظهاراتش گفت:"برای اضافه شدن بازیکنان جدید باید شخصیت آنها، کیفیت فوتبالی آنها و همه مشخصات دیگری که باید داشته باشند را به دقت بررسی کنیم و بی‌گدار به آب نزنیم. من کسی نیست که به دنبال محافظت از منافع خودش باشد. من بهترین کار برای باشگاه را انجام می‌دهم و آنچه که فکر می‌کنم برای باشگاه مفید است. من هیچوقت منافع خودم را به باشگاه ارجحیت نخواهم داد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج