۹۴۸۶۷۵
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استراماچونی: مذاکره در دوحه دروغ بود

سرمربی ایتالیایی یک بار دیگر با شفاف سازی در خصوص روند اتفاقات رخ داده مدعی شد شش روز قبل از مذاکرات دوحه پرونده استقلال را برای همیشه بسته بود.

ورزش سه: جدایی آندره آ استراماچونی بعد از ماراتن یک ماهه هنوز هم ترکش های زیادی برای باشگاه استقلال در پی دارد. استقلالی ها که مدعی بودند برای مذاکرات نهایی با مدیربرنامه های استراماچونی در دوحه قرار دارند با گذشت سه روز پراضطراب برای طرفداران در نهایت مدعی شدند مرد ایتالیایی زیر بار شرایط خوب جدید برای بازگشت نرفته از همین رو سرمربی جدیدی را معرفی کردند.

با گذشت چند روز از این اتفاق اما استراماچونی در شفاف سازی دوباره از روند اتفاقات رخ داده در دوحه و مذاکراتی که باشگاه مدام از آن به عنوان اتفاقی بزرگ در راه بازگرداندن سرمربی محبوب استقلالی ها نام می برد مدعی شد نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در این نشست ها داشت که بخواهد پیگیر آن باشد. استراماچونی با اشاره به این که چیزهای زیادی شنیده که واقعیت نداشته است وعده پیگیری قانونی این موضوعات را داد.

یوسف دانشیار مترجم و همکار استراماچونی در نیمکت استقلال در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت هایی به نقل از استراماچونی به زبان آورد که مرد ایتالیایی خشمگین از اتفاقات روزهای گذشته در پی اثبات برخی شیطنت ها در ماجرای قطع همکاری اش با استقلال است، صحبت هایی که هر یک از آنها می تواند تبعات زیادی برای باشگاه داشته باشد.

*از این که شنیدم با ایجنتم قرار مذاکره گذاشتند خنده ام گرفت. چطور ممکن است ایجنت من بدون هماهنگی بخواهد فردی را جای من به مذاکره بفرستد. من شش روز قبل از تاریخ این مذاکرات گفتم پرونده استقلال برای من بسته است. دلیلش هم این بود که مشکل پرداختی ها به من باید حل می شد و قانونی باید واریز می شد.

*خوشبختانه سفارت های دو کشور این مشکل را حل کردند که این اقدام می شد زودتر صورت بگیرد. بعد از این موضوع اسنادی به دروغ منتشر شد از جمله این که من مفاد جدیدی را برای بازگشت قرار دادم که بعد از شنیدن این ماجرا حتی با وجود این که مشکل اصلی من حل شده بود تصمیم به قطع همکاری کامل گرفتم و با یک ایمیل از طریق وکیلم باشگاه را در جریان تصمیم نهایی خود گذاشتم.

*در ایمیلی که ارسال کردیم به صراحت گفتم من برنامه ای برای ادامه همکاری با باشگاه ندارم که بخواهم شرطی هم تعیین کنم. پرونده استقلال برای من بسته شده و دیگر نمی توانم با افرادی که این حرف های دروغ را از زبان من منتشر کردند بتوانم کار کنم. این موضوع کاملا مستند در باشگاه و ایمیل ها وجود دارد با این وجود با منتفی شدن موضوع باز هم باشگاه نماینده های خود را به دوحه فرستاد .

*نمی گویم دیداری نبود بلکه بود چون هر دو طرف وکلایی فعال در فیفا در دوحه داشتند که دیداری هم اتفاق افتاد که اجتناب ناپذیر بود چون آنها یکدیگر را می شناختند و این برخورد نه برای مذاکره بلکه یک دیدار ساده بود که به دروغ مذاکرات طرفین نامیده شد. جالب است بدانید که ایجنت من در آن برهه به همراه خانواده در تعطیلات سال نو میلادی در کشور تایلند بود و نه در دوحه.

*من به باشگاه رسما اعلام کردم تمایلی به کار دوباره ندارم پس چرا گفتند مذاکره مجدد! پیشنهاد دادند پول بیشتری بگیرم تا من بیایم پای میز مذاکره که وکیلم پاسخ منفی داد و گفت من برنامه ای برای کار با باشگاه ندارم که بخواهم هم شرط بگذارم هم پول بیشتری بگیرم.

*نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در دوحه داشتم. اصلا چطور ممکن است باشگاه برای مذاکره با من یک فرد پرسپولیسی را به دوحه بفرستد؟! وقتی مشکل نوع پرداخت حل شد من برنامه تمرینی را برای کاپیتان و اعضای تیم فرستادم تا اجرا شود. تیم فنی من برنامه ریزی تعطیلات را نیز هماهنگ کرده بود و خودم هم کمپ زمستانی و بازی های دوستانه را برنامه ریزی کرده بودم ولی بعد که دیدم برخی مداک دستکاری شده بود همچون آب سردی بر پیکر این اجازه را نداد که خودم را قانع کنم تا دوباره با استقلال همکاری داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برو گم شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا گم بشه ؟
        این چند روز کاملا مشخص شد کی دروغ میگه کی راست میگه
        حق داشت بره

      • بدون نام

        استرا راست میگه . تو اشتباه میکنی . هیئت مدیره دروغ میگن .

    • موحّد

      حرف تورو باور میکنیم

    • پرویز

      ایران امپراطور دروغ است در کلیه مسائل و زمینه ها اصلا دروغ در ذات همه مسئولین است

    • صالحی

      استرا هر چی میگه درسته،،،مدیران دست نشانده دروغ میگن،،قسم میخورم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مسئولین ماازدم دروغگو ودودره بازهستن...ازجریان استراتازدن هواپیمای مسافربری....یه حرف راست ازداخل نشنیدیم هرچی حرف راست بودازخارجی ها واروپایز هاشنیدیم زمان هم صداقت روبهمون نشون داد

    • بدون نام

      حق داشت
      اینجا فقط دروغ تحویلت میدن

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        دروغ تو ذات ایرانیاست

      • ح ی

        ترا خدا دیگه حاشیه برای استقلال درست نکن برو برو تو دوست دار استقلال نیستی .

    • بدون نام

      استرا ماچونی دیگه خفه شو تمام محبوبیتت را فدای بی شعوریت کردی مردک مغرور اشتباه کردی

    • شاهرخ

      اینها نمی‌خواستن استراماچونی برگرده ولی خوب هواداران استقلال هم جو سنگینی ایجاد کرده بودند که ممکن بود اگر همون روزای اول که هوادار داغ بود، اومدنشون رو منتفی می دونستند، در کشور آشوب میشد و در نتیجه از همون روش های امنیتی مرسوم استفاده کردند که طرفداران استقلال رو چند روز سرگرم کردند تا اینکه جو آروم بشه و بعد تقصیر رو خیلی آروم انداختن گردن ایتالیایی و نهایت مهره دلخواه سرکار اومد... مطمئن باشید فتح الله زاده هم که اومد در تیم، بهش گفته بودند که ما تصمیمی به برگردوندن استرا نداریم، اگر میخواهی با ما همکاری کنی و به دروغ به هوادارن بگی که منم طرفدار استرا هستم، تا بیاریمت تو باشگاه و فتل هم قبول کرده و باقی ماجرا...

    • عدالت

      خفه شو تو یکی

    • بدون نام

      ناراحت نباش ما از اولش میدانستیم که مسئولین دروغگو هستن

    • عشق است استراماچونی

      آسترا ما میدونیم ..فقط یه تعداد هوادار که از فتح الله زاده هدایت میشن بر علیه شما حرف میزنند ..و بعضی لنگی ها...هیچ استقلالی با تعصب به آسترا توهین نمیکنه ...فتحی چرا نمیری خونه باباته شده استقلال..

    • jalil. salari

      کل مملکت ماداره بادروغ اداره میشه

    • بدون نام

      ایران شده امپراتوری دروغگویی

    • روح اله

      کل کشور رو دروغ و ریا و فریبکاری فرا گرفته این بنده خدا اگه تا پایان قراردادش میموند شک نکنید سکته میکرد.اونقد قشنگ دروغ میگیم که خودمونم باورمون میشه.

    • روح اله

      کل کشور رو دروغ و ریا و فریبکاری فرا گرفته این بنده خدا اگه تا پایان قراردادش میموند شک نکنید سکته میکرد.اونقد قشنگ دروغ میگیم که خودمونم باورمون میشه.

    • روح اله

      کل کشور رو دروغ و ریا و فریبکاری فرا گرفته این بنده خدا اگه تا پایان قراردادش میموند شک نکنید سکته میکرد.اونقد قشنگ دروغ میگیم که خودمونم باورمون میشه.

    • بدون نام

      وقتی سران سیاسی نظامی واقتصادی مملکت مثل آب خوردن دروغ میگن
      دروغ گفتن مسئولین یه تیم فوتبال که دیگه مهم نیست

    • بدون نام

      خودت کردی خودت هم باختی تموم شد؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج