۹۴۸۶۸۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

خروج دیزل قطار زاهدان - تهران؛ اینبار بدون کشته

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خروج دیزل قطار زاهدان- تهران در محدوده تونل‌های رودماهی شهرستان زاهدان بر اثر سیل خسارت جانی به همراه نداشته است.

ایرنا: معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خروج دیزل قطار زاهدان- تهران در محدوده تونل‌های رودماهی شهرستان زاهدان بر اثر سیل خسارت جانی به همراه نداشته است.

روح‌الله سرگزی روز شنبه اظهار داشت: این حادثه بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز به علت ریزش سنگ و ورود سیلاب در محل تردد قطار زاهدان - تهران رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه واگن های مسافربری دچار مشکل نشدند و تنها دیزل قطار از ریل خارج شد که هماهنگی ها برای اتصال و بازگرداندن آن به قطار درحال انجام است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان شمار مسیرهای ارتباطی بسته شده استان براثر سیلاب را ۱۶ محور عنوان کرد و افزود: این محورها براثر بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های محلی از شب گذشته تاکنون مسدود شده است.

وی افزود: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر با قوت ادامه دارد.

سرگزی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در شهرستان زاهدان و نواحی مرکزی استان نیز بارش‌ها قابل توجه خواهد بود به طوریکه انتظار می‌رود بیشینه بارش‌ها به حدود ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر برسد.
معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارش‌ها در شهرستان‌های ایرانشهر، بزمان، دلگان، چابهار، نیکشهر، قصرقند، سرباز، کنارک نیز شدید پیش‌بینی شده به نحوی که میزان آنها بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر برآورد می‌شود.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری تا پایان فعالیت سامانه بارشی خودداری و هنگام تردد در جاده‌ها احتیاط کامل رعایت و از صعود به ارتفاعات استان به دلیل شرایط بد جوی خودداری شود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه با کاهش محسوس دمای هوا احتمال ریزش برف در ارتفاعات مرکزی سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: مه گرفتگی و کاهش شدید دید افقی در محورهای کوهستانی و لغزندگی برخی محورهای مناطق کوهستانی و سردسیر استان در روزهای آتی محتمل است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک تمامی مسیرهای خروجی استان به سمت مراکز استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان بارانی یا برفی است که توصیه می‌شود در صورت ضرورت خودروهایی که به سمت خراسان جنوبی و کرمان سفر می‌کنند زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: روز یکشنبه با تشدید جریانات شمالی و وزش باد شدید شمالی، دمای هوای استان بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینو کم داریم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج