جاباما
۹۴۸۷۰۳
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

توضیح نوبخت درباره نحوه افزایش حقوق کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری خانه ملت: رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می‌کند.

محمدباقر نوبخت در خصوص افزایش پلکانی حقوق کارمندان، گفت: به صورت متوسط منابع افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ دیده شده است اما سناریوی برای عملکرد افزایش حقوق پلکانی کارمندان نیز در نظر گرفته‌ایم.

نوبخت در ادامه گفت و گو با خانه ملت افزود: به صورت مثال در راه‌کار افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت کف حقوق ۳ میلیون تا ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که باید به صورت پلکانی نزولی افرادی که کمتر از میزان مشخص شده حقوق دریافت می‌کنند به این حداقل برسند.

وی ادامه داد:حقوق افرادی که بیش از سقف تعیین شده است ۱۲ درصد افزایش پیدا کند و ۳ درصد دیگر به حقوق افرادی که زیر سقف مشخص شده است تخصیص داده شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه سناریو های متفاوتی را در نظر داریم که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر تصمیمی که در زمینه افزایش پلکانی حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و صحن علنی مجلس مورد تصویب قرار بگیرد اجرا می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسبن خواجه محمدی

      بازم مهندسب فقر توسط مسولان محترم

      پاسخ ها

      • @ سلیمانی آسمانی شد @

        تا نوبخت هست کارگران فقیرتر و مفت خوران پول دار تر خواهند شد

    • حسبن خواجه محمدی

      بازم مهندسب فقر توسط مسولان محترم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رهبر معظم انقلاب اسلامی که سر و جانم بفدایت، شاید از این وزرایی که می آیند چاپلوس میکنند هفت الی هشت نفر مثل نوبخت برکنار شود بقیه کارها خود بخود در چرخه درست قرار میگیرند هروقت نوبخت چیزی گفت با سق سیاه یک بحران پیش میاد که حل ناشدنی،

    • سیدعبدالوهاب ال مهدی

      باسلام واحترام بخداقسم من چهارتادختردارم وهرچهارتامدرسه ای هستن مستاجرهستم بخدانمیرسم چراحقوقمون ایقدرکفایت نمیکند بابابفکرماباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم ام دیگه ای نداری ؟

    • بدون نام

      چرا دروغ میگید بگو 12 درصد سال گذشته گفت 10 درصد اضافه میشه برای من 6 درصد وبرای همسرم 4 درصد اضافه کردن وبرای یکی از دوستان کارند بانک 23 درصد اضافه شده بود .

    • بدون نام

      سلام چرا باید از حقوق کسانی که سابقه بالایی دارند واین همه زحمت کشیدند کم شود و به بقیه اصاف گردد به خدا قسم دیگر نا عادلانه تر از این وجود نداره والا ما اولی که امدیم به صورت حق التدریس سر کار ماهیانه سه هزار تومان ان هم بعداز شش ماه مقداری می دادند بقیه هم نه به خدا ظلمی از این فاحش تر وجود نداره میخواهید اضاف کنید به همه یکسان اضاف کنید ما جوانیمون گذاشتیم از زندگی و خانواده به دور بودیم بچه هامون محبت ندیدند این چه کتری هست که سر ما ملورید

    • علیرضا خندابی

      هر وقت آقای نوبخت حرف میزنه
      چن. جیز اتفاق می افتد
      یک دروغ
      دو. پولی به مردم نخواهد رسید
      سه نقشه ای دیگر برای رضایت مردم با کمترین هزینه
      چهار پر کردن کسری بودجه دولت
      پنج بدبختی مردم مستضعف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین
        دقیقا .عوام فریبی و دروغ قباهتش را از دست داده .
        شرم بر شما

      • بدون نام

        همه باهم، الهی شر نوبخت را از سر مردم کم کن، دستبند به دست اونو ببینیم، میشه که بشه،

    • بدون نام

      این اضافه حقوق بدرد خودتان میخورد

    • بدون نام

      بهتر نیست اقای نوبخت بامردم صحبت نکنند اگر حرف داردبامجلس انجام دهد چون همیشه بادروغ هاش به شعور مردم توهین کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره کاذمندان میان راهپیمایی حقوقاشونزیادکنید

    • جعفر عبدی

      من با دلار 3200 تومنی حقوقم 3 میلیون بود. الان با دلار 13 تا 14 هزار تومنی دارم 4 میلیون حقوق میگیرم اونم با 80 ساعت اضافه کاری.
      همه تولید کننده ها و دلال ها و حتی اراءه کننده های خدمات قیمت هاشون رو به تناسب دلار 3 تا 5 برابر افزایش دادند. اونوقت شما با کمال وقاحت از 12 درصد افزایش حقوق صحبت می کنید؟!!!!

    • بدون نام

      بازم بدبختی قشر زحمتکش ؟بازم همان سناریوی دروغ ...خودت که دوزار برا مردم ارزش قایل نیسی چقدر حقوق میگیری ....مرده شور خودت واضافه حقوقت راببرند کارگران ...بازنشستگان روز به روز فقیر تر وبدبختر میشند ....اگه راست میگی بروازپزشکا وبازاریا مالیات بگیر ...ببین چطوری دورتون میزنند......بدبخت بازنشسته

      پاسخ ها

      • حمید

        جناب آقای دکتر نوبخت شما که همیشه در امور کارتان موفق بودید و هستید از شما خواهش میکنم این قانون جدید مالیاتی اصناف که از اول سال اجرایی میشود با همکاران و کارشناسان خود یک بازنگری بفرمائید علت چون با این تورم و کسادی بازار و قدرت کاهش خرید مردم واقعا اصناف خورده فروش نمیتوانند قانون جدید مالیاتی را اجرا کنند چون سقف درآمد های همه اصناف خوردش فروش پایین آمده و ما واقعا عاجز مانده ایم در هزینه و امرار معاش زندگی خود و اداره امور مالیاتی نباید به ما اصناف که درآمدمان بسیار پایین آمده بگوئید شما فرار مالیاتی دارید که جمله و عبارت ناشایست ما اصناف است چون اگر ما درآمد بالایی داشتیم ودر تحریم نبودم مطمئن باشید خیلی بیشتر به دولت محترم کمک میکردیم برای آبادانی کشور عزیزمان ولی با این وضعیت اقتصادی شرمنده شما و مسولان مالیاتی هستیم و اگر هم قرار باشد این قانون از اول سال ۱۳۹۹ اجرا شود متاسفانه باید به صورت رسمی واحد های صنفی خود را تعطیل کنیم و برویم دست فروشی کنیم برای امرار معاش خانواده این شالله که کار درست میشود و به اینجا ختم نمیشود موفق و موید باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج