جاباما
۹۴۸۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

منچستریونایتد در یک قدمی جذب برونو فرناندس

بر اساس گزارش منابع مختلف، باشگاه منچستریونایتد تا اولین صید زمستانی خود فاصله چندانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، به نظر می‌رسد اولین خرید منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری، برونو فرناندس ۲۵ ساله از اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه خبر داد باشگاه اسپورتینگ لیسبون که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، برای رفع این مشکلات به دنبال فروش ستاره خط میانی‌اش بوده و این بازیکن را به منچستریونایتد پیشنهاد داده است.

منچستریونایتد در تابستان اخیر هم در پی جذب این هافبک پرتغالی بود اما در نهایت این انتقال عملی نشد. اکنون اولگنار سولسشایر با توجه به مصدومیتی که برای پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی به وجود آمده، نیاز مبرم به تقویت خط میانی‌اش می‌بیند و از مدیران باشگاه منچستریونایتد و در رأس آن اِد وودوارد خواسته تا برونو فرناندس را به خدمت بگیرند. منچستریونایتد همچنین وضعیت امره جان از یوونتوس، دونی فن‌دبیک از آژاکس و شان لانگ‌استف از نیوکاسل را زیرنظر دارد.

فیلیپه دیاس، سردبیر روزنامه ورزشی «اُژوگو» در این باره به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: داستان تا به این لحظه اینطور است که منچستریونایتد این بار واقعاً نزدیک به جذب برونو فرناندس است. مذاکراتی بین دو باشگاه انجام شده و این انتقال طی روزهای آینده عملی خواهد شد چون اسپورتینگ لیسبون نیاز مبرم به پول دارد. اسپورتینگ تابستان اخیر پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی تاتنهام را رد کرد، اما حالا ممکن است با دریافت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون یورو و دریافت ۳۰ میلیون یورو در قسط دوم با انتقال فرناندس موافقت کند. خود برونو هم علاقه زیادی به بازی در لیگ برتر انگلیس است و باشگاهی که می‌خواهد برایش بازی کند، منچستریونایتد است. عملی شدن این انتقال نزدیک است.

همچنین نشریه انگلیس «اکسپرس» گزارش داد باشگاه منچستریونایتد از عملی شدن انتقال برونو فرناندس به اولدترافورد اطمینان دارد و سرانجام اِد وودوارد به خواسته اولگنار سولسشایر تن داد.

این هافبک پرتغالی که تاکنون در ۱۳۲ بازی ۶۵ گل برای اسپورتینگ به ثمر رسانده، این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و آمار ۱۳ گل‌زده و ۱۳ پاس‌گل در ۲۴ بازی را از خود برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدای من چرا من هر بازیکنی تو pesجابه جا میکنم مستقیما انتقالش به واقعیت میپیونده من مطمئن هستم روزی حکیم زیاش نیست به آرسنال ملحق خواهد شد......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج