۹۴۸۷۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حلالی: بازیکنان امید ترس‌شان را کنار بگذارند

اسماعیل حلالی از بازیکنان سال‌های دور فوتبال کشورمان معتقد است که بازیکنان تیم امید با ترس بازی می‌کنند و با کنار گذاشتن این ترس می‌توانند توانمندتر شوند.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل حلالی در خصوص عملکرد تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار با ازبکستان و پیش‌بینی‌اش از دیدار پیش‌رو مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی نخست تیم را دیدم و به اعتقادم بازیکنان ما یک مقدار با ترس و دلهره بازی می‌کردند. چون خودم در رده امیدها کار کرده‌ام، بسیاری از این بازیکنان را می‌شناسم و توانایی آنها را می‌دانم. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر آنها ترس خود را کنار بگذارند، فرصت بیشتری دارند تا توانمندی‌شان را نشان دهند.

وی افزود: نوع عملکرد بازیکنان ما طوری بود که انگار آنها امید کمی داشتند که بتوانیم ازبکستان را شکست دهیم. حتی بعد از گلی که زدیم، انگار با ترس و لرز بازی می‌کردیم. ممکن است ترس در بازی مقابل ازبکستان به دلیل دو شکست مقابل آنها در بازی‌های دوستانه بوده باشد یا حتی ۴۴ سال نرفتن به المپیک هم فشار را روی بازیکنان بیشتر کرده تا آنها دست به عصا راه بروند.

بازیکن سال‌های دور فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما انگار دیوار بلندی پیش‌روی خودشان ساخته‌اند که می‌گویند توانایی عبور از این دیوار را ندارند. همین مسئله ترس را به تیم منتقل می‌کند و در بازی اول که شرایط اینطور بود. امیدوارم کادرفنی بتواند این فشار را از روی بازیکنان بردارد تا آنها در بازی‌های بعدی توانایی‌شان را بیشتر نشان دهند.

حلالی تأکید کرد: تیم کره‌جنوبی بسیار متفاوت با ازبکستان است و آنها بسیار حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند. می‌دانند برای چه آمده‌اند و چه کار باید انجام بدهند. به همین دلیل انگیزه بازیکنان ما باید بیشتر شود و نباید این بازی را از دست بدهیم. بازیکنان باید هر ترسی دارند را کنار بگذارند تا مانند بازی با ازبکستان موقعیت دروازه خالی را از دست ندهیم.

وی با اشاره به تاکتیک فنی تیم ایران در بازی با ازبکستان و تاکتیکی که باید برای دیدار با کره‌جنوبی داشته باشیم، گفت: برای دیدار با ازبکستان، تیم تاکتیک خوبی داشت، اما عوامل دیگری باعث شد به پیروزی نرسیم. در بازی با کره‌جنوبی هم باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم و هنگام تصاحب توپ به بازی سرعت بدهیم که بتوانیم مقابل این تیم به نتیجه برسیم. شاید یکی از بهترین راه‌ها برای به ثمر رساندن گل در دیدار با کره‌جنوبی هم ضربات شروع مجدد باشد. اگر بچه‌های ما انگیزه کافی برای این بازی داشته باشد، می‌توانند به خودباوری بیشتری برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج