جاباما
۹۴۸۷۲۶
۲ نظر
۵۰۲۴
۲ نظر
۵۰۲۴
پ

رهایی گروگان ۳۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۳۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در زاهدان خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه پانزدهم دی ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در خیابان دانشگاه شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، مردی ۳۷ ساله که به همراه همسرش با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان دانشگاه در تردد بوده توسط سرنشینان یک دستگاه پژو گروگان گرفته شده که با توجه به حفظ جان فرد ربوده شده، عملیات پلیس با هدایت مقام قضائی با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربایی دست یافتند.

سردار قنبری عنوان کرد: آدم ربایان که خود را در یک قدمی پلیس می‌دیدند قبل از دستگیری، فرد ربوده شده را ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد در محدوده کلاته کامبوزیا شهر زاهدان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علل و انگیزه آدم ربایان در این پرونده اختلافات مالی اعلام شده، تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم ربایی با توجه سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی گفتی

      بد نبود

    • سید رضا میرسالاری

      خخخخخخ


      خیلی جالبه
      تو مشهد مقدس امار تجاوز و خیانت زن ب شوهر و بلعکس زیاده
      تو استان سیستان و بلوچستان گروگانگیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج