جاباما
۹۴۸۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پولیسیچ: حضور در چلسی مثل یک رویا بود

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، مدعی شد که همیشه دوست داشته در باشگاهی مثل چلسی بازی کند.

ورزش سه: کریسین پولیسیچ در تابستان امسال از دورتموند به چلسی پیوست تا ادامه فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. این ستاره آمریکایی در ابتدا با مشکلاتی در تیم لندنی مواجه بود و کم تر توسط فرانک لمپارد مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته اوضاع برای او بهتر شد و در ترکیب چلسی جا افتاد. او اخیرا در بازی برابر برنلی موفق به ثبت هت تریک شده بود تا روزهای خوبش ادامه دار باشد.

پولیسیچ اما معتقد است که انتقال به چلسی اتفاق بزرگی برای او بوده است. این ستاره آمریکایی در این باره گفت: " حضور در فوتبال آلمان یک گام مهم برای ما بود چرا که برای اولین بار از خانواده خود دور شده بودم و به اروپا آمده بودم و نمی توانستم به زبان خودم صحبت کنم. تجربیات به من کمک کرد که به اینجا برسم و از این موضوع خوشحال هستم. لندن شهر بی نظیر است و این یک انتقالا بزرگ برای من بود.حضور در لیگ برتر فوق العاده است و من همیشه دوست داشتم این اتفاق رخ بدهد و به تیمی مثل چلسی بپیوندم. این مثل یک رویا بود."

پولیسیچ درباره فرانک لمپارد نیز گفت: " او یک بازیکن بزرگ در چلسی بود. من در کودکی بازی های او را نگاه می کردم و حالا زیر نظرش کار می کند و این یک اتفاق جالب بود. او تمرینات فشرده ای در تمرینات در نظر می گیرد و این موضوع سبک فوتبالش را نشان می دهد. ما قصد داریم در پایان فصل به سهمیه لیگ قهرمانان برسیم و برای این موضوع باید در همه مسابقات برنده شویم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج