۹۴۸۸۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گزارش مارکا

بارسلونا-والورده؛ تکرار تاریخ پس از ۱۷ سال؟

ارنستو والورده ممکن است پس از هفده سال اولین مربی بارسا باشد که در میانه های فصل از کار برکنار شده است.

وررزش سه: ارنستو والورده ممکن است پس از هفده سال اولین مربی بارسا باشد که در میانه های فصل از کار برکنار شده است.

مدیران باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم در شرایطی قرار گرفتند که در فصل‌های اخیر آن را تجربه نکرده بودند. آنها عادت ندارند در جریان فصل سرمربی خود را اخراج شده ببینند.

۱۴۵ بازی، پنج سرمربی و ۱۷ سال بعد ارنستو والورده در آستانه پیوستن به تاریخ بارسلوناست، البته نه برای صفحات درخشان این کتاب. آخرین باری که یک سرمربی در تیم کاتالانی در جریان فصل اخراج شد، به سال ۲۰۰۳ برمی‌گردد.

بارسلونا-والورده؛ تکرار تاریخ پس از ۱۷ سال؟

در بیست و ششم ژانویه ۲۰۰۳ پس از این که آبی اناری‌ها با دو گل مغلوب سلتاویگو شدند و بارسا در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت، خوان گاسپارت تصمیم گرفت به دومین دوران حضور لوییس فان خال در این باشگاه پایان دهد. جانشینان سرمربی هلندی د لاکروز و رادومیر آنتیچ بودند. سپس فرانک رایکارد هدایت آبی اناری ها را بر عهده گرفت.

پس از سرمربی هلندی پپ گواردیولا بر نیمکت بارسا نشست و بدون شک یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه بود. سرمربی کنونی منچسترسیتی در چهار فصلی که در تیم کاتالانی حضور داشت تنها لحظات درخشان را سپری کرد. سرمربی اسپانیایی عناوین بی‌شماری را کسب کرد و کسی در بهترین بودنش شکی نداشت. فصل ۱۳-۲۰۱۲ به دلیل بیماری تیتو ویلانوا سخت‌ترین سال باشگاه بود.

فصل ۱۴-۲۰۱۳ تاتا مارتینو سرمربی بارسا شد که تنها یک سال بر نیمکت این تیم نشست و به دلیل روش بازی‌اش که مورد پسند باشگاه و هواداران نبود ممکن بود برکنار شود. آبی اناری ها با حضور لوییس انریکه دوباره شروع به تاریخ سازی کردند و در فصل ۱۵-۲۰۱۴ سه گانه را به دست آوردند. با این حال پس از شکست مقابل رئال سوسیداد شایعه برکناری سرمربی اسپانیایی به گوش خورد که این اتفاق رخ نداد.

والورده در فصل ۱۸-۲۰۱۷ به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شد. پس از شکست در ورزشگاه المپیک رم و آنفیلد که منجر به حذف تیم کاتالانی از لیگ قهرمانان شد به نظر می‌رسد بحران جده (شکست از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا) شرایط را وخیم کرده است و ممکن است سرمربی اسپانیایی از سمتش برکنار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج