جاباما
۹۴۸۹۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمایت برای تکرار مدال پرتاب دیسک در المپیک

جلسه هماهنگی برای برنامه‌های احسان حدادی تا بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد.

روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی: جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های اردوهای تدارکاتی احسان حدادی ورزشکار المپیکی و قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مدت زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو امروز (شنبه) با حضور دکتر پژمان معتمدی سرپرست دبیری، مرتضی غلامی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه و احسان حدادی در محل فدراسیون دو و میدانی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معتمدی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت حدادی در بازی‌های المپیک توکیو در خصوص وضعیت کنونی فدراسیون نکاتی را اشاره کرد و به نمایندگی از فدراسیون در خصوص حمایت همه جانبه از ایشان، آمادگی فدراسیون دو و میدانی را برای فراهم ساختن شرایط ایده آل آماده سازی برای قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن اعلام کرد.

حمایت برای تکرار مدال پرتاب دیسک در المپیک

در ادامه این نشست حدادی ضمن قدردانی از سرپرست فدراسیون دو و میدانی در خصوص پیگیری‌های لازم برای برپایی اردوهای تدارکاتی در مشهد و کیش، برنامه زمان‌بندی تمرینات و حضور در تورنمنت‌های پیش روی را به معتمدی ارائه داد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص تمرینات حدادی در ایران و خارج، مقرر شد پس از ارائه برنامه نهایی حدادی در این خصوص، اقدامات فدراسیون در اجرا و حمایت‌های همه جانبه تا بازی های المپیک توکیو از قبیل برپایی اردوهای داخلی و خارجی، به خدمت گرفتن مربی اختصاصی، فیزیوتراپ و ماساژور صورت پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج