جاباما
۹۴۸۹۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مرگ دو نفر در پی بارش‌های سیلابی در هرمزگان

به گفته فرمانداران بستک و بشاگرد، دو نفر در این دو شهرستان در پی بارش‌های سیل‌آسا جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری فارس: به گفته فرمانداران بشاگرد و بستک متأسفانه دو نفر جان خود را در این دو شهرستان بر اثر ورود به آبنماها از دست داده‌اند.

سید شمس‌الدین قتالی عصر امروز از مرگ یک جوان بستکی در اثر ورود به آبنمای یکی از رودخانه‌های فصلی خبر داد و گفت: اکیپ‌های مختلف مردمی از روز گذشته در پی مفقود شدن این جوان بدنبال او می‌گشتند که عصر امروز جسد این جوان در پائین دست رودخانه پیدا شده است.

فرماندار بستک تأکید کرد: بارها از مردم خواسته‌ایم که در زمان بارش‌های سیل‌آسا از ورود به حریم رودخانه‌های فصلی خودداری کنند اما ورود به این آبنماها برای گذر از رودخانه‌ها سبب مرگ این جوان شد.

احمد محمودی فرماندار بشاگرد نیز از مرگ یک جوان بشاگردی در اثر ورود به حریم رودخانه فصلی طغیانی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو فرد بشاگردی که قصد عبور از رودخانه طغیانی پاهتگ این شهرستان را داشته‌اند، متأسفانه گرفتار شدید باران می‌شوند و یک نفر از آنها اسیر جریان بالای آب می‌شود.

نبود پل در بسیاری از محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی در غرب، شمال و شرق هرمزگان باعث شده تا به محض وقوع بارش‌های سیلابی، راهها مسدود و مردم برای انجام امور ضروری خود مجبور به ورود به آبنماهای طغیانی باشند که شدت آنها بسیار خطرناک بوده و جان افراد زیادی را تاکنون گرفته است.

تکذیب شد؛ جان باختن شهروند بستکی ارتباطی به سیلاب اخیر ندارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بستک گفت: متاسفانه پیکر بی جان یک شهروند بستکی پس از دو روز از زمان مفقود شدن پیدا شد.

سید شمس الدین قتالی اظهار داشت: یک جوان ۳۳ ساله بستکی از عصر روز پنج شنبه به علت اختلال حواس از خانه خارج و دیگر مراجعتی به منزل نداشته و دوستان و آشنایان این فرد پس از گذشت یک روز فرمانداری و نیروهای امدادی را در جریان می‌گذارند.

وی افزود: در این دو روز نیز شهرستان بستک شاهد بارش‌های بی سابقه بود که همین امر سبب شد امدادرسانی و تلاش برای یافتن این فرد در نقاط مختلف بی نتیجه بماند.

فرماندار شهرستان بستک گفت: ظهر امروز و با کاهش فعالیت سامانه بارشی تیم‌های امداد و نجات در کوه‌های اطراف حاضر شدند و پیکر بی جان این جوان را در کوه گاوبست یافتند.

وی ادامه داد: علت فوت این جوان قطعا سرما و عدم دسترسی به مواد گرمایشی و حتی مواد خوراکی بوده و شایعات پیرامون غرق شدن این فرد در سیلاب از اساس کذب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج