۹۴۸۹۳۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

راه ارتباطی ۲۲۹ روستای کرمان قطع است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از قطع راه ارتباطی ۲۲۹ روستای استان خبر داد و گفت: هیچ راه دسترسی به ۱۱۵ روستای کرمان وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به سامانه بارشی که از اواخر وقت پنجشنبه به استان کرمان وارد شده اظهار داشت: با فعالیت این سامانه شاهد بارش سنگین برف و باران در جنوب، شرق و غرب استان کرمان هستیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها باعث طغیان و سیلابی شدن تعدادی از رودخانه‌ها به ویژه در جنوب استان شده است عنوان کرد: در این بارش‌ها ۳۶۳ روستا در شهرستان‌های بافت، رابر، قلعه‌گنج، رودبارجنوب، منوجان، ریگان، جیرفت و کرمان در محاصره سیلاب قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با ابراز اینکه شدت بارش‌ها به اندازه‌ای بوده که با وجود همه تلاش‌ها راه ارتباطی ۲۲۹ روستا هنوز قطع است افزود: ۵۹ روستا در محاصره سیلاب و ۵۶ روستا در محاصره برف قرار دارند که متاسفانه هیچ راه دسترسی به آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیلاب‌ها باعث قطعی برق بیش از یکصد روستا در استان شده است گفت: با وجود اقدامات انجام شده هنوز ۲۹ روستای استان فاقد برق است و تلاش‌ها برای وصل برق این روستاها ادامه دارد.

سعیدی با عنوان اینکه با تلاش بی‌وقفه راهداران در شمال و جنوب استان کرمان، کلیه راه‌های استان کرمان باز است گفت: تنها جاده‌های قلعه‌گنج- بشاگرد - جاسک، چاه دادخدا - رمشک و رودبار - ایرانشهر هنوز مسدود است.

وی با بیان اینکه تردد در جاده‌های کوهستانی استان کرمان تنها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است تاکید کرد: هم استانی‌ها از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اظهار اینکه خسارات زیادی در حوزه کشاورزی، زراعی، باغی و احشام، در حوزه زیرساخت‌ها، خطوط انتقال آب، برق و راه‌های روستایی، عشایری، جاده‌ها و ابنیه وارد شده است گفت: پس از تمام بارندگی‌ها میزان خسارات این سیلاب‌ها برآورد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسولین مملکت ول کردن به امان خدا ، جاده ها فاقد ایمنی لازم و. وسایل نقلیه فرسوده که هر کدام ارابه های مرگ هستند . لعنت به مسولین بی درد ایران

    • کشاورز

      متاسفانه ساخت ساز ها در شهرها وروستاها بفکر مسیر آب باران وسیل نبوده اند که حق هم همین است باید پایه تیر برق 2متر در 2متر اطرافش با بتون محکم کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج