۹۴۹۰۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلوپ: به خاطر بُردن تاتنهام، روی ابرها هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که از پیروزی مقابل تاتنهام بسیار خوشحال است اما تاکید کرد که تیمش باید در این دیدارهای گل های بیشتری به ثمر می رساند.

ورزش سه: لیورپول که فصل گذشته با پیروزی مقابل تاتنهام، قهرمان چمپیونزلیگ شده بود، امشب توانست در ورزشگاه خانگی این تیم با تک گل روبرتو فیرمینو به پیروزی برسد.

این بیستمین پیروزی شاگردان کلوپ در رقابت‌های این فصل در ۲۱ دیدار بود و آن‌ها اکنون ۱۶ امتیاز با لسترسیتی، تیم دوم جدول فاصله دارند. کلوپ نه تنها معتقد است که تیمش کاملا شایسته پیروزی در این دیدار امشب بود، بلکه اعتقاد دارد باید گل‌های بیشتری به شاگردان ژوزه مورینیو می‌زدند.

او به اسکای اسپورت گفت:" مهمترین چیز، نتیجه است. یک تیم شایسته پیروزی بود و آن تیم ما بودیم. پیروزی مقابل تاتنهام، اتفاق ویژه‌ای است. اینکه سرنوشت بازی بعد از ۶۰-۵۰ دقیقه مشخص نشد، تقصیر ما بود.

بازی پرفشاری برای ما بود. انتظار داشتیم که آن‌ها در ورزشگاه خودشان از عقب دفاع کنند و در نیمه اول آن‌ها ۰-۶-۴ بازی کردند. اگر پیروز شدن در اینجا آسان بود، تیم‌های زیادی می‌توانستند در اینجا پیروز شوند.

من از این نتیجه روی ابر‌ها هستم، اما باید در مورد عملکردمان صحبت کنیم. ما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم، این واقعیت است. ما باید با خودمان صادق باشیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و باید این کار را می‌کردیم، به ویژه در این ورزشگاه مقابل تیمی مانند تاتنهام.

تا آخر بازی حضور ما در زمین احساس می‌شد و آن‌ها برای زدن گل پیش کشیدند. در نیمه دوم تعدادی از بازیکنان ما خسته شدند، اما تا پایان جنگیدند. "

کلوپ همچنین در مورد صحبت‌هایی که با فیرمینو در پایان بازی داشت، گفت:" وقتی بعد از بازی رفتم تا او را در آغوش بگیرم، او به من گفت "می دانم باید بیشتر گل می‌زدم". این واقعا چیزی نبود که من می‌خواستم به او بگویم. اما او باید می‌گفت. او یک بازیکن فوق العاده است. این را اولین باری نیست که می‌گویم و امیدوارم آخرین بار هم نباشد. واقعا تاثیرگذار است. "

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در مورد بازی در ورزشگاه خانگی تاتنهام گفت:" باید بگویم که این ورزشگاه چیز دیگری است. از آن‌هایی که این ورزشگاه را ساختند، تشکر می‌کنم. رختکن تیم میهمان این ورزشگاه احتمالا در لیگ برتر بهترین است.

سایر باشگاه‌ها وقتی ورزشگاه شان را بازسازی می‌کنند، رختکن تیم میهمان را کوچکتر می‌کنند. نباید اینطور باشد. این ورزشگاه استثنایی است. "

شاگردان کلوپ هفته آینده در دیداری حساس در آنفیلد میزبان منچستریونایتد خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج