۹۴۹۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پاتوسی به خاطر ۵۰هزار دلار آبی‌پوش نشد

درحالی که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ نوزدهم از روز بیست‌وششم آذرماه باز شده است، باشگاه‌های حاضر در لیگ نوزدهم تنها تا فرداشب فرصت دارند تا به تکمیل تیم خود و یارگیری بپردازند.

فرهیختگان: درحالی که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ نوزدهم از روز بیست‌وششم آذرماه باز شده است، باشگاه‌های حاضر در لیگ نوزدهم تنها تا فرداشب فرصت دارند تا به تکمیل تیم خود و یارگیری بپردازند. درواقع ساعت ۲۴ روز بیست‌وسوم دی‌ماه، آخرین روز فصل نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود که در آن تیم‌های لیگ برتری می‌توانند تغییرات موردنظر در لیست بازیکنان را اعمال کنند.

تغییراتی که می‌تواند با اضافه کردن بازیکن و پرکردن جای خالی در لیست تیم‌ها اتفاق بیفتد و این درحالی است که در پایان این فرصت، تیم‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کرده و دیگر خبری از نقل‌وانتقال بین آنها نخواهد بود. در همین زمینه و بعد از تغییرات در کادرفنی استقلال و با استعفاهای پی در پی در این باشگاه به نظر نمی‌رسد اوضاع آبی‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات خیلی مناسب باشد ولی از سوی دیگر اگر آبی‌ها بتوانند بازیکنان خارجی خود را تمام و کمال حفظ کرده و یکی دو نفر دیگر را در کنار مطهری به جمع خود اضافه کنند، با حساب پایان محرومیت بلبلی، قطعا وضعیت این تیم برای نیم‌فصل دوم خیلی هم ناامیدکننده نخواهد بود و چه‌بسا فرهاد و یارانش بتوانند در این نیم‌فصل نیز دست به کارهای بزرگی بزنند.

میلیچ برای بازگشت می‌ترسد

چندی پیش در گزارشی از رفتن بی‌بازگشت هرویه میلیچ خبر دادیم و نوشتیم او هم در آستانه فسخ یکطرفه قراردادش به سر می‌برد. بعد‌ها (چند شب پیش) میلیچ طی ایمیلی به باشگاه استقلال اعلام کرد به خاطر برخی مسائل مالی و مشکلات دیگر می‌خواهد قراردادش را فسخ کند. با این حال استقلالی‌ها زیر بار خواسته بازیکن کروات خود نرفته و به میلیچ اعلام کردند که به وی برای ادامه فصل نیاز دارند و او باید برگردد، ضمن اینکه شنیده می‌شود مطالبات این بازیکن نیز پرداخت شده تا بهانه‌ای بابت مشکلات مالی برای فسخ قرارداد نباشد.

بر همین اساس و طبق شنیده‌ها میلیچ فعلا برای بازگشت از این جهت تردید دارد که اوضاع ایران را رصد کرده و موضوعات اخیر حاکم بر کشور تا حدی او را ترسانده است. هرچند شنیده می‌شود وی با همتای سرخ‌پوش خود در پرسپولیس یعنی رادوشویچ نیز در این‌باره هماهنگ است و به احتمال زیاد موضعی مشترک برای هر دوی آنها طی روزهای آینده اتخاذ خواهد شد؛ موضعی که سرنوشت آن به احتمال زیاد به بازگشت میلیچ و رادوشویچ ختم خواهد شد. طبق شنیده‌ها میلیچ درنهایت به تهران بازگشته و طبق قرارداد قبلی کارش را با استقلال ادامه خواهد داد.

شیخ گلزن می‌ماند

درخشش دیاباته و گلزنی‌هایش برای استقلال همه را یاد تیام می‌اندازد؛ بازیکنی که به الماس سیاه استقلال معروف شده، اما در ادامه اتفاقاتی برایش افتاد که سرخوردگی هواداران استقلالی را در پی داشت. تیام از استقلال جدا شد و حالا هواداران این تیم از این موضوع واهمه دارند که دیاباته هم سرنوشتی شبیه به هم‌قاره‌ای‌اش پیدا کرده و بعد از درخشش نیم‌فصلی و مقطعی از استقلال جدا شود. تا یکی دو شب پیش استقلال و هوادارانش نگران عدم بازگشت دیاباته بودند، اما این بازیکن به تهران بازگشت تا به این ترتیب تا حد زیادی از نگرانی هواداران این تیم برطرف شود.

با این حال هنوز هم عده‌ای هستند که غصه پایان فصل و جدایی احتمالی شیخ دیاباته را می‌خورند و این فرضیه را مطرح می‌کنند که درصورت صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر داستان استقلال و تیام تکرار خواهد شد.نکته قابل‌توجه اینکه استقلال با شیخ گلزن ۲ فصل قرارداد بدون بند و تبصره برای جدایی دارد و درصورتی که پرداختی‌ها به این بازیکنی که تنها با درخواست استراماچونی جذب استقلال شد، به‌طور منظم باشد و بهانه‌ای برای مشکلات مالی به دست شیخ داده نشود، او تا پایان فصل بیستم به صورت قطعی بازیکن استقلال خواهد بود.

ایبینی با درخواست مجیدی می‌آید

طبق اعلام رسانه‌ها وینگر آفریقایی مدنظر باشگاه استقلال فردا به ایران می‌آید. برای همین برنیه ایبینی، وینگر ۲۷ ساله استرالیایی روز دوشنبه به ایران خواهد آمد تا مذاکراتش را با استقلال انجام دهد و طبق برنامه پس از گذراندن تست‌های پزشکی و قبولی در آن به عضویت استقلال در بیاید.درخصوص این بازیکن نیز روز گذشته اخبار عجیبی به گوش رسید مبنی‌بر اینکه بدون تایید فنی فرهاد مجیدی و با فشار دلال‌ها ایبینی استقلالی می‌شود و این درحالی است که طبق شنیده‌ها، این بازیکن طبق قوانین حاکم بر باشگاه که بازیکنان خارجی باید با درخواست کتبی سرمربی جذب شوند، با طی شدن همین روال به ایران آمده و احتمالا آبی‌پوش خواهد شد و درواقع ایبینی مورد تایید فرهاد و دستیارانش است و فرد دیگری در این بین برای این انتقال دخیل نخواهد بود.

پاتوسی از فولاد 50 هزار دلار بیشتر گرفت

دعوای مدیران استقلال و فولاد از زمانی بالا گرفت که پاتوسی به جای استقلال راهی فولاد شد. همان شب حتی خبر استعفای فرهاد مجیدی نیز شنیده شد، هرچند از باشگاه رای فرهاد را برای انصراف زده و اعلام کردند اصلا استعفایی در کار نبوده است.

طبق اطلاعات دریافتی فولادی‌ها مبلغ بیشتری را برای این بازیکن پرداخت کردند تا او برای ادامه بازیگری راهی اهواز شود و این درحالی است که اگر مبلغ پیشنهادی استقلال تا ۱۰ هزار دلار هم کمتر از فولاد بود، بازیکن سابق آبی‌های پایتخت باز هم علاقه داشت به قیمت گرفتن این مقدار کمتر آبی‌پوش شود، اما اختلاف ۵۰ هزار دلاری آن هم برای ۵ ماه عاملی شد تا آیاندا پاتوسی لباس سرخ فولاد را به پیراهن آبی استقلال ترجیح بدهد. در همین راستا گویا استقلالی‌ها مبلغی حدود ۲۵۰ هزار دلار را برای پاتوسی درنظر گرفته بودند که درنهایت فولاد این بازیکن را با ۳۰۰ هزار دلار هیجک و سرخ‌پوش کرد.

تبریزی در لیست خروج نیست!

عملکرد ضعیف برخی بازیکنان استقلال ازجمله مرتضی تبریزی در نیم‌فصل اول باعث شده بود برخی او را مهره مازاد استقلال در نیم‌فصل دوم بنامند، اما به نظر می‌رسد با اعلام فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان استقلالی‌ها فعلا بازیکن مازادی را در لیست خود نداشته باشند. مجیدی تا دیروز (۴۸ ساعت مانده به پایان فرصت نقل‌وانتقالات) هنوز نام هیچ بازیکنی را برای خروج از لیست تیمش به باشگاه اعلام نکرده بود و فقط در این بین شاید نام مرتضی آقاخان از لیست استقلال به دلیل مصدومیت‌های اخیر و دوری از شرایط بازی خارج شود، چون هنوز به‌طور رسمی این اتفاق رخ نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک که نشدپیرهن استقلال پوشیدن لیاقت میخواد که نصیب هر کسی نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج