۹۴۹۰۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در انتظار یک شکست دیگر برای کره جنوبی

تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهى رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ از ساعت ۱۳:۴۵ امروز به مصاف تیم قدرتمند و مدعی کره‌جنوبی می‌رود.

فرهیختگان: تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهى رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ از ساعت ۱۳:۴۵ امروز به مصاف تیم قدرتمند و مدعی کره‌جنوبی می‌رود. شاگردان حمید استیلی در بازی نخست برابر ازبکستان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی امیدوارکننده‌ای انجام دادند اما به خاطر فرصت‌سوزی‌ها موفق به کسب سه امتیاز نشدند و به یک تساوی یک - یک بسنده کردند. به همین دلیل کسب برد در بازی امروز اهمیت بالایی دارد و می‌تواند تا حدی تکلیف صعود به مرحله بعدی را مشخص کند. دیروز ملی‌پوشان والیبال بازی سخت با کره را بردند و حالا امیدواریم که امیدهای فوتبال نیز نتیجه لازم را بگیرند.

کار سخت برابر تیم هجومی

ظهر روز گذشته جلسه آنالیز دیدار کره‌جنوبی و چین در سالن جلسات هتل سامیلابیچ با حضور اعضاى کادرفنی و بازیکنان برگزار شد. در این جلسه بخش‌هاى انتخاب شده بازى کره‌جنوبى مقابل چین در فاز دفاع و حمله مورد تحلیل قرار گرفت. نکته مهم این است که در این جلسه به بازیکنان اعلام شد که کره‌جنوبی در فاز تهاجمی تیمی بسیار خطرناک است که سعی می‌کند حریف را تحت فشار قرار داده و درنهایت به هدف خود برسد؛ اتفاقی که در بازی با چین هم رخ داد و درنهایت توانستند با فشار مداوم قفل دروازه چین را باز کنند.

اعضای کادر فنی به بازیکنان تاکید کردند که باید با دوندگی بالا و بستن راه‌های نفوذ تا حد امکان جلوی فشار حملات کره‌ای‌ها را خصوصا در دقایق ابتدایی بازی بگیرند. مربیان تیم ملی امیدوارند که توان بدنی ملی‌پوشان به حدی برسد که بتوانند از پس این کار سخت آن هم در هوای شرجی تایلند بر بیایند. به این ترتیب احتمال می‌رود که در بازی امروز مالکیت توپ بیشتر با حریف چشم بادامی باشد و شاگردان استیلی نیز روی ضدحملات برنامه‌ریزی کنند. همانند بازی نخست در این بازی نیز معراج اسماعیلی دروازه‌بان اصلی ایران به خاطر مصدومیت غیبت دارد ولی سایرین مشکلی برای این بازی ندارند.

امیدوار به صیادمنش و قائدی

در این بازی بدون شک قابلیت‌های فنی بالای الهیار صیادمنش و مهدی قائدی می‌تواند به کمک استیلی بیاید. صیادمنش که به‌عنوان یکی از هشت بازیکن برتر هفته اول مسابقات انتخاب شد می‌تواند به همراه قائدی آماده با حفظ توپ در زمین حریف کمک زیادی به کاهش فشار احتمالی کره‌ای‌ها کند.

استیلی در بازی نخست به خاطر فیزیکی بودن حریف، قائدی را نیمکت‌نشین و با یک مهاجم بازی کرد اما پیش‌بینی می‌شود در بازی امروز برابر تیم سرعتی کره، بیشتر از این بازیکن استفاده کند چراکه در بازی نخست نیز وی در همان یک نیمه توانست قابلیت‌های فنی خود را به خوبی نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج