۹۴۹۰۱۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شکاری: بازی با کره آسان‌تر از ازبکستان است

رضا شکاری یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم امید در مالزی است. شماره ۱۰ و بازیساز اصلی این تیم که استیلی امید بسیاری به توانایی‌های او دارد.

ایران ورزشی: رضا شکاری یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم امید در مالزی است. شماره ۱۰ و بازیساز اصلی این تیم که استیلی امید بسیاری به توانایی‌های او دارد. شکاری که در بازی نخست یکی از بازیکنان مؤثر تیم امید برابر ازبکستان بود، آماده رویارویی با کره‌جنوبی است. از نظر شکاری، تیم امید بازی آسانتری نسبت به تقابل با ازبکستان پیش رو دارد. هافبک ۲۱ ساله تراکتورسازی، هدف تیم امید را نه‌تنها صعود بلکه حضور در فینال رقابت‌ها می‌داند. شکاری معتقد است در گروه سید چهار هستیم اما در زمین سید یک.

با توجه به اینکه تیم امید در زمان مربیگری فرهاد مجیدی با نتایج چهار بر صفر و یک بر صفر مغلوب ازبکستان شد، انتظار داشتیم که موفق به کسب امتیاز مقابل این تیم قدرتمند نشوید. همین مسأله همه را به آینده این تیم امیدوار کرده. خودتان چطور؟ امیدوارید که بتوانید نتایج درخشانی در این تورنمنت سخت کسب کنید؟

ما بازیکنان به این تیم امید نگاه دیگری داریم و هدف‌مان نه‌تنها صعود بلکه حضور در فینال این رقابت‌هاست. دیدید که در بازی نخست، قهرمان دوره قبل که چند بازیکن هم از آن تورنمنت به همراه داشت، جلوی ما زانو زد و خوش‌شانس بود که یک امتیاز کسب کرد. چند موقعیت گل داشتیم که نزدیم و همه دیدند که سرتر و برتر از ازبکستان بودیم. حتی مربی تیم امید چین که در هتل ما حضور دارد، معتقد بود که باید به راحتی ازبکستان را شکست می‌دادیم. شرایط بازی اما طوری پیش رفت که نتوانستیم سه امتیاز را به‌دست بیاوریم و به تساوی رسیدیم.

حتماً می‌دانی که این تیم ازبکستان، همان تیمی است که قبل از جام جهانی به تهران آمد و مقابل تیم ملی ایران با مربیگری کارلوس کی‌روش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دقیقاً همان تیم بود، منتهی چند تغییر کوچک هم در تیم‌شان ایجاد کرده بودند. این موضوع مهم است که ازبک‌ها از همان زمان می‌خواستند بازیکنان را رشد بدهند و به سطح بالا برسانند. حتماً بازی‌های بعدی ازبکستان را ببینید، چون مطمئنم که همه تیم‌های حاضر در گروه کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت. آن وقت عملکرد ما را با سایر تیم‌ها که مقابل ازبکستان بازی می‌کنند مقایسه کنید تا به ارزش این یک امتیاز پی ببرید.

اما در گروه‌بندی تیم امید سید چهار بود و این نشان می‌دهد که نباید بخت بالایی برای صعود شما در نظر گرفت.

ما در قرعه‌کشی سید چهار بودیم اما در زمین سید یک هستیم و از همه ۱۵ تیم دیگر قدرت بیشتری داریم. همانطور که گفتم هدف‌مان حضور در فینال است و امیدوارم که به این خواسته خود برسیم.

یعنی امیدوار باشیم که کره‌جنوبی را شکست می‌دهید؟

درست است که بازی اول را نباید ملاک ارزیابی قرار داد اما نمایش کره‌جنوبی مقابل چین را دیدیم که چنگی به دل نمی‌زد. ما خودمان در رده‌های نوجوانان و جوانان بازی‌های اول را به سختی گذراندیم اما کره‌جنوبی نشان داد که از ازبکستان ضعیف‌تر است و شرایط ایده‌الی را تجربه نمی‌کند. از نظر من بازی با کره آسانتر از ازبکستان است و درصد امتیازگیری ما بیشتر از بازی اول خواهد بود.

نتیجه بازی با کره را پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی قبل همه گفتند می‌بریم که من گفتم یا برد یا مساوی. این بازی اما با قاطعیت می‌گویم که منتظر پیروزی ما باشید.

بازی قبل در پست شماره 10 حضور داشتی و عملکرد قابل قبولی ارائه دادی. امیدوار باشیم که بهتر از این بازی کنی؟

من در تمام پست‌های هجومی بازی می‌کنم. چپ، راست، پشت مهاجم و یا مهاجم نوک. در تراکتورسازی مهاجم هدف بودم اما پست اصلی‌ام پشت مهاجم است که مقابل ازبکستان هم آنجا بازی کردم. همیشه بازی‌های اول، بازیکنان یک مقدار از شرایط آرمانی دور هستند اما قول می‌دهم بازی‌های بهتری از من خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلج

      پس برید برای پیروزی، با این تیم کمتر از قهرمانی راضی نیستیم

    • مرحوم اینده

      خواهیم دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج