جاباما
۹۴۹۱۲۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

فخرالدینی: به تراکتور آمدم تا جام بگیرم

میلاد فخرالدینی مدافع پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که جدایی‌اش از این تیم تصمیم درستی بوده است.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی در خصوص جدایی از ذوب‌آهن گفت: شرایط خوب نبود و دیگر در این تیم آرامش نداشتم. وقتی فوتبالیست آرامش نداشته باشد باید تصمیم دیگری بگیرد و من هم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. از زمانی که سعید آذری از ذوب‌آهن رفت مشکلات این تیم شروع شد، ما حتی در مسائل ابتدایی از جمله گرفتن هتل، پرواز، تهیه لباس و ... به مشکل خورده بودیم و شرایط طوری بود که در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بابت جدایی پولی به باشگاه ذوب‌آهن داد؟» تاکید کرد: ۵۵۰ میلیون از باشگاه طلب داشتم که این طلب را بخشیدم، البته با این شرایط هم به من رضایت نمی‌دادند ولی در نهایت صحبت کردم و جدایی‌ام قطعی شد. من تصمیم درستی گرفتم و این یکی از تصمیم‌های خوب فوتبالی‌ام بود. من در ذوب‌آهن خیلی راحت بودم و آرامش داشتم، در ضمن مردم اصفهان و هواداران ذوب‌آهن هم همیشه به من لطف داشتند که باید از آنها تشکر کنم. آنها گردن من حق دارند ولی دیگر مجبور به جدایی شدم.

فخرالدینی در خصوص اینکه نظرش در مورد عملکرد مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن چیست عنوان کرد: من نظری ندارم و حساب و کتابی هم با ایشان ندارم. وقتی لیگ امسال شروع شد، در روزی که با سایپا بازی داشتیم سعید آذری را برکنار کردند، مدیری که عملکرد بسیار خوبی داشت و با بچه‌ها مثل یک برادر رفتار می‌کرد. با این شرایط تیم ما بازی ۲ بر صفر برده را با شکست عوض کرد و طبیعی بود که این اتفاق در عملکرد بازیکنان تاثیر منفی بگذارد.

مدافع جدید تراکتور در ارتباط با پیوستنش به این تیم تصریح کرد: تراکتور تیم بزرگی است و خیلی از بازیکنان آرزو دارند که در این تیم فوتبال بازی کنند. خوشحالم که دوباره به تراکتور برگشتم. من به اینجا آمدم تا جام قهرمانی در لیگ برتر را بگیرم و امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم. تراکتور تیم خوبی است و قطعا امسال با حمایت هوادارانش می‌تواند شانس خوبی برای قهرمانی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخیش چقدر دلم برات میسوزه استقلال بودی چند سال دستت به جام نرسید ذوب آهن بود همین طور حالا رفتی تراکتور اونجا خبری نیست بیا بریم فروشگاه رفاه یه مایع جام بگیرم برات

    • حمید

      میگیری... ولی جام ظرفشویی...

    • l

      مگه تراکتور هم بلده جام بگیره؟؟؟

    • بدون نام

      تو دستت به جام نمیرسه یعنی بازیت خوب نیست
      میبری اما جام مایع ظرفشویی

    • بدون نام

      اگه بزارند آره بلده جام بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج