۹۴۹۱۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

راز ماندگاری ساکت در فدراسیون فوتبال چیست؟

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می گوید تعدد رسانه ها باعث شده تا محمدرضا ساکت مدام تحت فشار باشد!

ورزش‌سه: محمدرضا ساکت که به دلیل بازنشستگی نتوانست در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال باقی بماند، به ظاهر با استعفایش جدا شد اما این طور که از شواهد پیداست این مدیر باتجربه حتی بعد از بازنشستگی دایره اختیاراتش بیشتر هم شده است! در این خصوص گفته می شود که حضور ابراهیم شکوری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون هم نمایشی است و همه امور را ساکت انجام می دهد.

شکوری در این خصوص امروز توضیحاتی را ارائه کرد. او در برنامه سلام صبح بخیر عنوان کرد: آقای ساکت مشاور ارشد رییس فدراسیون فوتبال بودند که با استعفای ایشان سرپرست جدید باید تصمیم بگیرد او مشاور باشد یا نه. ما در توانایی های آقای ساکت نمی توانیم شک کنیم. او کسی است که سال ها مدیریت کرده و خدمات ارزنده ای داشته است.

وی درباره حضور ساکت در سمت های متعدد فدراسیون تاکید کرد: من خودم هم در کمیته فنی حضور دارم و آقای ساکت هم حضور دارند. اما شرح وظایف مشخص است. اختلاف سلیقه وجود دارد و حتی نه فقط با آقای ساکت که با بقیه افراد هم به چالش می خوریم اما شرح وظیفه هر کس مشخص است. فدراسیون الان یک ساختار دارد و کسی نمی تواند خارج از این ساختار کار کند. من فکر می کنم زیاد شدن رسانه ها باعث شده این قدر به موضوع آقای ساکت ایراد بگیرند.

در این بخش مجری برنامه وسط حرف های شکوری رفت و تاکید کرد که حضور آقای ساکت ربطی به رسانه ها ندارد و او توضیح داد: به هر حال ایشان عضو کمیته فنی فوتبال است و ریاست تیم های ملی را نیز بر عهده دارند و باید حضور داشته باشند.

این در حالی است که بر اساس قوانین افراد بازنشسته نمی توانند در فدراسیون فوتبال پست رسمی داشته باشند و اینکه او رییس سازمان تیم های ملی باشد، قابل قبول نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیای قوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج