۹۴۹۱۷۶
۲۵ نظر
۵۰۰۷
۲۵ نظر
۵۰۰۷
پ

یک نماینده: چرا برخی خبر‌ها از روحانی پنهان شد؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید هرچه سریع‌تر درباره اتفاق هواپیمای اوکراینی جلسه تشکیل دهد و برخورد قاطعانه را انجام دهد.

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید هرچه سریع‌تر درباره اتفاق هواپیمای اوکراینی جلسه تشکیل دهد و برخورد قاطعانه را انجام دهد.

عبدالکریم حسین زاده درباره اصابت موشک به هواپیمای پرواز تهران - کی‌یف بر اثر خطای انسانی و تاخیر در بیان علت آن گفت: مسئولان ما هنوز استراتژی و راهبرد رسانه‌ای خودشان را تعریف نکرده‌اند، چه بسا اگر روز اول اتفاق صادقانه می‌گفتند، امروز بی‌شک هزینه‌های جانبی که بی‌اعتمادی شدید از این پس خواهد بود، وجود نداشت.

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که با بیان دیرهنگام علت سقوط هواپیما امروز جامعه به کل دل‌زده و بی‌اعتماد شده است، عنوان کرد: اولین ایرادی که می‌توان گرفت این است که تصور می‌شود ما بصورت کلی فاقد استراتژی و راهبرد دقیق خبری هستیم، چه در دولت و چه در خارج از آن؛ در این راهبرد خبری و استراتژی باید اعتماد، خودی دانستن، محرم شمردن و در جریان گذاشتن مردم از ضروریات باشد اما ظاهرا این موضوع از اهمیت چندانی بر خوردار نیست.

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه رئیس‌جمهور در خصوص ساقط شدن هواپیمای اوکراینی، تاکید کرد: این سوال پیش می‌آید که چگونه چنین اتفاقی بنا به برخی خبرها حداقل ۴۸ ساعت از مقام‌های عالی کشور پنهان شده است آن هم کسی که شخص دوم و رییس شورای عالی امنیت ملی کشور است.

حسین‌زاده یادآور شد: در همین ایام اخیر برای دومین بار است که می‌شنویم رئیس‌جمهور می‌گوید تازه از یک موضوعی مطلع شده است، یک بار زمان افزایش قیمت بنزین و امروز هم زدن هواپیما، مگر این کار تحقیق و تفحص می‌خواهد؛ با یک استعلام تلفنی این کار امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: اینکه منِ نماینده ابراز همدردی کنم محلی از ایراد ندارد، زیرا مدیر اجرایی نیستم اما کسی که در هر نهاد و دستگاهی مدیر است باید به دور از بیانیه نوشتن و ابراز درد کردن بلافاصله با هرکسی، در هر سطحی با هر موقعیتی که مسبب بوده است چه در انجام عمل اشتباه و چه در دروغ‌پردازی و عدم شفافیت با ملت برخورد کند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: امروز روحیه مردم آسیب دیده است و این آسیب‌دیدگی با صدور این نوع بیانیه‌ها مخاطرات عظیمی در بر خواهد داشت و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: ما هنوز نحوه تعامل، گفت‌وگو و بیگانه ندانستن مردم را یاد نگرفته‌ایم؛ بعد از اتفاقاتی که از دی ماه سال ۹۶ تا آبان ماه امسال در کشور افتاده، دیگر توجیه‌پردازی و هزینه دادن برای کشور قابل قبول نیست.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا به هرکسی می‌خواهد این واقعیت‌ها را به زبان ساده مطرح کند انگ ضدنظام و کشور می‌زنیم، چرا فکر نمی‌کنیم کسانی که دروغ‌پردازی می‌کنند، حیات مردم را به مخاطره می‌اندازند؟ چرا ما قضیه را وارونه می‌خوانیم و با آن وارونه برخورد می‌کنیم که هزینه‌های سنگینی هم دارد.

وی تاکید کرد: به رییس محترمم در مجلس، آقای لاریجانی عرض می‌کنم با ادامه این روندها و عدم پاسخ‌گیری از مسئولان در آینده چیزی از مجلس جز یک ساختمان که افراد در آن رفتار و آمد می‌کنند، باقی نخواهد گذاشت. مجلس با برخورد قانونی، قاطع و درست به رأس امور باز می‌گردد نه با بیانیه دادن و حرف زدن، بی‌شک مردم از ما انتظار رفتاری دارند که در شأن این نظام، ایران و ملت باشد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید هرچه سریع‌تر جلسه تشکیل دهد و برخورد قاطعانه را انجام داده و به ملت گزارش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسینی

      اگه هم میفهمید میگفت من جمعه صبح خبردارشدم به من نگفتن

    • بدون نام

      روحانی درحد این حرفها نیست.

    • بدون نام

      همهشون جمعه ها متوجه اخبار می شوند؟چرا؟

    • نوبخت

      روحانی که شب ساعت شب10 تا صبح ساعت 8 خواب است از چیزی خبر نداره لطفا ساعت کاریتان را هماهنگ کنید.

    • بدون نام

      چون روحانی از مردم و دولت نیس غریبه س

    • میلاد

      مردم دیگه ازذات تک تک مسولین خبردارند،بنابه گفته آقای خمینی که گفتندخدانکندروزی برسدکه مردم بفهمنددرباطن ذات شما چه خبراست اون وقت حساب شمابامردم وخداخواهدبود.التماس تفکر.......

    • م

      عمر سیاسی اصلاح طلبان دروغ گو تمام شد.حالا ماست مالی کنید

    • بدون نام

      جناب آقای حسین زاده اولین حادثه هوایی است که در کمترین زمان علت سانحه مشخص و سپاه این سانحه را پذیرفت
      یادمون باشه که هنوز حادثه حمله به برج دوقلوها در یازده سپتامبر پنهان مانده
      هنوز علت نایدید شدن هواپیمایی خط مالزی در پرده ایی از ابهام مانده
      هنوز علت زیر دریایی روسی که به قعر دریا رفت و عده ایی زیادی در این زیردریایی جان خود را از دست دادند پنهان مانده
      عده ایی از جانباختگان این حادثه که هموطنان عزیزمون بودند و مردم را دوباره داغدار کردند و عده ایی هم از دیگر کشورها
      اما آنچه می بینیم عده ایی با بازی با احساسات مردم و خانواده های جانباختگان جو کشور را متشنج میکنند
      پس بجای محکوم کردن همدیگه در کنار همدیگه باشیم و درکنار خانواده های داغدار که مطمئنا حرکت قشنگتر و جالبتری رقم میخورد

    • کهن دیارا

      کلا این نظام عادت داره خبرا رو روز جمعه بفهمن و بیخبرن

    • محمد

      دیالوگ رئیس هواپیمایی و سایرین
      -عیب نداره. حالا یه اتفاقیه که افتاده . زیاد جوش نخور. واست خوب نیست. حسن هم که از خودمونه. حالا بعدا بهش می گیم....-

      پاسخ ها

      • عباس

        خدارا شکر هم که روز اول نشنید در آن موقع حساس یعنی کشوره بهم می ریخت حسن جان

    • زز

      روحانی خودش گفته به منم نگین کی بنزین گرون میشه.اون وقت این بنده خدا غصه داره چرا روحانی نمی دونسته کی گرون میشه.

      جمعش کنین بابا

    • ahora

      مگه به حال روحانی فرق میکنه بدونه یاندونه
      کلا روحانی تو حال خودشه

    • شناساترین ناشناس

      بنده خدا هنوز نمی دانید که تا حالا شش ساله که از دولت روحانی میگذره اما فقط شصت درصد از اختیارات رئیس جمهوری روحانی داره بقیش دست دولت مخفیه حالا شما میگید چرا روحانی بعد ۴۸ساعت فهمیده؟؟؟

    • شناساترین ناشناس

      بنده خدا هنوز نمی دانید که تا حالا شش ساله که از دولت روحانی میگذره اما فقط شصت درصد از اختیارات رئیس جمهوری روحانی داره بقیش دست دولت مخفیه حالا شما میگید چرا روحانی بعد ۴۸ساعت فهمیده؟؟؟

    • سلام برادر

      روز اول که عظیم ترین خبر قرن رو شنیدیم، ولی اتفاق دردناک بعدی میتونست به کلی مطلب اون روز رو تغییر بده و به د خودش تغییر بده، قطعا باید واکاوی بشه چرا اتفاق رخ داده، ولی ببینید همین الان آمریکا داره پنهان میکنه چندتا از سربازاش کشته شدن در حمله هوایی ایران، کاری که در پنهان کردن تعدادکشته انجام میده اسم هر چی که هست برای اون وضعیت کار درستی هست، اگر الان بیاد و صادقانه بگه 300 یا 400 امربکایی در موشکباران ام یکا کشته شد چه اتفاق میافته، اسراییل جمع میکنه میره، عربستان جنگ یمن رو متوقف میکنه و به ایران میگه غلط کردم، اصلاح طلبا از ایران فرار میکنن، و همه اینا به خاطر اینه که نمیتونه جواب ایران رو بده، پس بهتر سکوت کنه و حتی تکذیب کنه، امریکا یردار امنیت مردم منطقه و جهان رو با بزدلی شهید کرد ما باید انتقام میگرفتیم، این اتفاق ناگوار حادث شد، تصمیم منطقی رو بگید چیه.

    • عمار

      ریس جمهور واقعا محرم مردم و کشور نیست

    • بی نام

      این آقای رئیس جمهور فقط سمبل و
      نماد هست

    • mohsen۵۸

      اصلا کل اوضاع داغون این مملکت از عملکرد اشتباه و افتضاح همین رییس جمهوره که ۶سال رفت و مشغول برجامی شد که نتایج گهربارشو دیدیم.تمام ۶سال دولتش با دروغ گشت.دولتی که همش برا مردم نحسی به بار داشت.بماند اختلاصهای فوق کهکشانیش

    • بدون نام

      ازاین نماینده خوشم میاد هم از تیپش
      و هم از حرفاش

    • بدون نام

      سلام منازنماینده نقده سوفال چرا ریس جمهور مردم رودباریان گرانی بنزین قرارندارد دامن مگر ریس جمهور در جلسه شورای امنیت نبوده

    • سپهر

      داداش یا واقعا خبر نداری یا جرات نداری حقیقت را بگی. رئیس جمهور روی کاغذ نفر دوم مملکته اما در باطن گذاشتنش اونجا که فقط تقصیرها را بندازش گردنش بنده خ ا کاره ای نیست .مجلس هم در راس امور نیست.در خطر ترور هست

    • بدون نام

      از کجا معلوم دست خودش تو کار نباشه. حالا شما دقت کنین این حسن آقا تو هرپستش که خدمت کرده فقط به کشور وبه ملت ضربه زده.فقط با این حرفاش داره مردم رو به مسخره می گیره

    • بدون نام

      حالا همه شدن مدعی وقتی آب سربالا میره ...
      مگه خودت خیلی نمایندگی کرده ای؟

    • نامادری

      این چهل سال کدون حرف آشکار مانده که این یکی پنهان ماند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج