۹۴۹۲۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کارشناسی داوری دیدار ایران و کره‌جنوبی

یک کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت داور دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و کره‌جنوبی توضیحاتی ارائه کرد.

ایسنا: جعفر خوشرو، کارشناس داوری، درباره قضاوت ادهم المخادمه، داور دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و کره‌جنوبی اظهار کرد: ادهم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و در بازی بین امارات و بحرین به دلیل خطای فنی از دوره مسابقات حذف شد. البته من بر اساس این قضیه نمی‌خواهم تحلیل کنم اما فکر می‌کنم او اعتماد به نفسش را از دست داده است.

او ادامه داد: البته او آمادگی جسمانی و جایگیری‌های خوبی داشت. در نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد. ادهم به طور کلی خیلی به "وار" تکیه می‌کرد. در صحنه گل اول کره جنوبی حتی داوری که اوایل قضاوتش است امکان نداره گوش به زنگ VAR باشد. گل به این زیبایی چگونه می‌توانست آفساید باشد. توپ واضح بود. بازیکنان در موقعیت آفساید بودند اما چون دخالتی در ضربه نداشتند آفساید نبود.

خوشرو اضافه کرد: شماره ۱۹ کره در دقیقه ۵۳ باید اخطار می‌گرفت که داور نداد. در صحنه گل ایران داور باز هم دستش روی گوشی‌اش بود. فکر می‌کرد آفساید است ولی با یک نگاه به کمک‌ها می‌شد فهمید. ما در جایگیری آنقدر نزدیک می‌شدیم که واقعا روی خط آفساید بودیم و در صورت اشتباه کمک داور خودمان تشخیص می‌دادیم. در دقیقه ۶۰ هم خطا روی شکاری گرفته نشد. دقیقه ۶۱ شماره ۲۱ ایران اخطار گرفت که اشتباه بود. دقیقه ۷۴ به آقای شکاری اخطار داد. خطا کرد اما کارت نداشت. خطاهایی بی‌خوری به ضرر ما گرفت. دقیقه ۸۳ بازیکن شماره ۹ کره‌جنوبی خطا کرد که باید اخطار می‌گرفت اما داور نداد. به طور کلی داور در خطاهایی که کارت نداشت به بازیکنان ما کارت داد و در صحنه‌هایی که باید به بازیکنان کره‌جنوبی کارت می‌داد از این کار خودداری کرد. هم‌چنین در دقیقه ۹۲ توپ به پای بازیکن کره‌جنوبی برخورد کرد و پنالتی نبود.

او درباره تعداد زیاد سوت‌های داور در این بازی هم توضیح داد: تعداد سوت برای کنترل بازی است. یک داور پر قدرت آواناتژ می‌دهد ولی چون او متکی به اتاق فرمان بود و فکر می‌کرد بازی از دستش در برود پر سوت قضاوت کرد و یک نواختی قضاوت نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج