۹۴۹۲۶۱
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

استیلی: بازیکنانم به خواب رفتند

سرمربی تیم ملی امید معتقد است بازیکنانش در نیمه نخست به وظایف خود عمل نکردند و با فرصت دادن به حریف، موجب گلزنی کره‌جنوبی شدند.

ایسنا: حمید استیلی در نشست خبری تیمش بعد از شکست مقابل کره‌جنوبی گفت: ما دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خوب شروع کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم که برای قائدی ایجاد شد و می‌توانستیم گل بزنیم. بعد از ۲۰ دقیقه بازیکنان ما به خواب رفتند و دچار اشتباهات زیادی شدند و وظایف خود را فراموش کردند.

وی ادامه داد: همچنین برخی از بازیکنان دوندگی کافی نداشتند و در جایگاه درست نبودند و به حریف فرصت شوت‌زنی دادند. همین دقایق کافی بود که دو گل بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: بازگشت به بازی مقابل تیم قدرتمند کره‌جنوبی سخت بود. عقب افتادن از یک تیم قدرتمند مانند کره‌جنوبی دشوار است. ما تغییراتی ایجاد کردیم و با آمدن شجاعی شرایطمان بهتر شد. در نیمه دوم حریف را از دروازه دور نگه داشتیم و فقط چند ضد حمله زدند. در مقابل شانس‌های خوبی داشتیم و شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم یک امتیار بگیریم. موقعیت‌های ما از دست رفت و در دقایق پایانی در آستانه رسیدن به تساوی بودیم.

استیلی درباره اشتباهات تیمش در طول بازی گفت: به هر حال در بازی با ازبکستان هم اشتباهاتی به وجود آمد ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم. در این بازی هم نیمه دوم بهتر عمل کردیم و شانس‌های لازم را ایجاد کردیم. برگزاری بازی‌ها در فاصله سه روز دشوار است. به نظرم بازیکنان ما همه توان خود را گذاشتند و سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. کره‌جنوبی تغییرات زیادی داشت. این تیم‌ها با ۲۳ بازیکن آماده به مسابقات می‌آیند. این تیم با هفت تغییر به میدان آمد. استراتژی و برنامه این تیم تغییری نکرده بود و روش این تیم برای رسدین به گل را پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: وقتی در جایگاه و پست درست نباشیم و فضا را خالی کنیم، حریف به گل می‌رسد. وقت به وظایف خودمان عمل کردیم بازی را کنترل کردیم و لی نتوانستیم نتیجه درستی بگیریم.

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی با چین نیز گفت: از تیم چین شناخت خوبی داریم. این آخرین شانس ماست و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و در مسابقات بمانیم، حتما باید این بازی را برنده باشیم. ما راهی دیگری نداریم جز اینکه بازی را ببریم و در مسابقات بمانیم. آماده ترین بازیکنان را مقابل چین استفاده می‌کنیم .باید از نظر ذهنی و فیزیکی آماده باشیم. اگر مقابل چین در هر دو نیمه مانند نیمه دوم بازی با کره جنوبی و ازبکستان عمل کنیم، برنده خواهیم شد.

استیلی ابراز امیدواری کرد: مشکل ما این است که یک نیمه را از دست می‌دهیم و دیگر فرصتی برای بازگشت نمی‌ماند. امیدواریم با همه تلاش خودمان در بازی آخر پیروز شویم و با اتفاقات روز پایانی به مرحله بعد صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیلی دوماه قبل،،
      من تیم امید رو بهتر از مجیدی حذف میکنم.
      اینم به اون کارنامه درخشانت اضاف شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استیلی و یه عده مربی لنگی که هیچ سابقه ی در مربیگری ندارند به کمک وزیر و پسرش آبروی ایران را بردند

    • م.امینی

      این همه مربی باتجربه وکار بلد را کنار زدند که فقط سرخابی ها باشند گند زدید به فوتبال این مملکت آقای وزیرورزش لنگی

    • بدون نام

      آقای استیلی استقلالی ها رو کنار بزار سعود میکنی اینا عمدا کم کاری میکنند دارن از فرزاد مجیدی خط میگیرن تا دیر نشده این کارو بکن نمیدونم چطور اینو متوجه نشدید اینا هرچقدر هم خوب باشن جنس استقلالیشون خرابه و خیانت میکنند و هیچ وقت تو هیچ رده ای به درد نخوردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلالیا،یه قائدی بیشتر تو تیمه.ای تو چاربرگ به دخترش باخته،توقع داری بیاد تیمو ببره المپیک

    • بدون نام

      فرناز مجیدی به استقلالیهای تیم خط میده کم کاری کنند ببین اگه گندش در نیومد

    • بدون نام

      زیر آب زن استیلی

    • بدون نام

      فکرکنم خودت توخواب بودی.. نه بازیکنان

    • ایرانیم

      تیمی که حمیداستیلی مربیشه فاتحه اش رابایدخوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج