جاباما
۹۴۹۲۹۰
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

محاصره راه‌های ۱۰ روستا در سیستان و بلوچستان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محاصره شدن ۱۰ روستا در سیستان و بلوچستان بر اثر سیل خبر داد و گفت: به محض این که سطح آب گرفتگی کاهش پیدا کند نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام می‌کنیم و البته امداد رسانی هوایی به این مناطق به صورت مستمر انجام می‌شود.

ایسنا: حیدر مطاعی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته با ورود سامانه بارشی به کشور شاهد بارش سنگین برف و باران در نقاط مختلف بودیم و طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی پرسنل سازمان راهداری بسیاری از محورهای کشور که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بازگشایی شد وامروز هیچ راه و شریان اصلی در کشور مسدود نیست.

وی درباره آخرین وضعیت راه‌های اصلی و فرعی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این استان سطح آب گرفتگی بسیار بیشتر از هرمزگان است به گونه‌ای که در چابهار مردم با قایق تردد می‌کند چرا که مناطق بسیاری از این استان جزو دشت‌های پایین دست بوده و از بالادست مانند مسیل‌های جنوب کرمان و به هنگام وقوع سیلاب دچار آب گرفتگی می‌شوند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: به غیر از برخی محورهای منطقه ایرانشهر دیگر محورهای این استان باز است و هیچ مشکلی نداریم البته تعداد زیادی از راه‌های فرعی و روستایی سیستان و بلوچستان به دلیل آب گرفتگی یا بارش برف مسدود شده‌اند.

مطاعی ادامه داد: گرچه ابتدا باید راه‌های شریانی و اصلی باز شود تا بتوانیم به راه‌های فرعی و روستایی دست پیدا کنیم امیدواریم طی امروز و فردا سطح آب پایین بیاید تا بتوانیم هر چه سریعتر نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۰ روستا هستند که به دلیل آب گرفتگی و مسدود شدن همه راه‌های مواصلاتیشان در میان سیلاب محاصره شده‌اند. اما کمک رسانی به این مناطق از طریق امداد رسانی هوایی ادامه دارد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان هرمزگان گفت: در این استان نیز تلاش بسیاری صورت گرفت که حاصل آن بازشدن همه راه‌های شریانی و اصلی هرمزگان است و می‌توان گفت که هیچ روستای در این استان وجود ندارد که به دلیل مسدود شدن راه‌های مواصلاتی آن در محاصره قرار گرفته باشد.

مطاعی ادامه داد: تنها محوری که در این استان به دلیل آب گرفتگی فعلا مسدود شده است محور جاسک کنارگ بوده که به محض پایین آمدن سطح آب این مشکل برطرف خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      لطفاً به هم وطنان خودتون در سیستان و بلوچستان کمک کنید
      اگر غیرت دارید

    • رضا

      بجای سفیرانگلیس بهتره مسولین ودلسوزان نطام به این ملت بدبخت رسیدگی کنن که توفلاکت دست وپامیزنیم

    • asghar heydari

      چرا عکسها و یا فیلم نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج